בוקר טוב לכולם.......

בוקר טוב לכולם.......

בתחילת חודש אלול כל יהודי המאמין בה´ עושה חשבון נפש שנתי. למה הכוונה? כל אדם סוקר את השנה שחלפה, בודק אם השיג את מטרותיו, כיצד התייחס לבני משפחתו, לחבריו, לשכניו ומכריו, שואל את עצמו אם כיבד את המצוי בסביבתו ועוד. לפי תפיסת העולם היהודית, אדם צריך למלא את רצון ה´ , לקיים את חוקי התורה ולשמור מצוות. וכשאר הוא עושה חשבון נפש, הוא בודק ומכפר על עבירות שבין אדם לחברו ועל עבירות שבין אדם למקום (לה´). לכולם - גמר חתימה טובה! הלכתי לבשל. מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך,
 
בוק טוב מדליקה

ולמה נוהגים ללבוש לבן? הצבע הלבן מסמל את הטהרה. צום קל אודי חמודי
 
למעלה