בוקר טוב לכולם

sahr12

New member
תחבושת??בעלך חולה????????

סוף,סוף...חחחחחחחחחח בקר אור דרמנא.....
 

נשית~37

New member
בוקר גם לך...

ז"א שצריכים להיות עדינים איתי כי אני במצב רוח שביר....
 

sahr12

New member
דונט דונט ווארי....אהיה עדין איתך

את שברירה בגילך עצמותייך פריכות....חחחחחחחחח שיהיה בריא.....מה יש לו?? שמת אותו במרפסת בלי בגדים???:) נשיקות יקירתי...
 
למעלה