בוקר טוב לכולם

מיכל31

New member
בוקר טוב לכולם

בוקר טוב לך אודי, השמש זורחת הציפורים מצייצות, יום נפלא!
 

מיכל31

New member
חכי ממי, הנסיך קם

מפזר את הילדים ואז מגיע לעבודה...ואם יהיה לו זמן יכנס... בא לבדוק עם מי אני מתרועעת חחחחחחחחח
 
בוקר בוקר לכולםםםםםם,,,,

שיהיה יום טוב לכולנו,,, ועל זה נאמר,,, א מ ןןןןןןןןןןן
 

נשית~37

New member
../images/Emo42.gif

בוקר.... התגלגלתי מהמיטה...(בעצם מי ישן? עם בעל חולה ומחשבות טורדניות...) אחלה יום לכולם. פיציתי עצמי בקוראסון חמאה על הבוקר
.
 
בוקר...../images/Emo42.gif../images/Emo118.gif

בחלומות טרופים, לבד הולכת בסמטאות צרות וחשוכות.. תחת הילתו של פנס הרחוב עורפי הפנתי אל הקור כשעיני הוכו בסנוור נורות נאון שפילחו את חשכת הליל ונגעו בצלילי השקט ובאור ערום ראיתי רבבות של איש אולי יותר אנשים אומרים מבלי לדבר אנשים שומעים מבלי להקשיב כותבים שירים שקול לא ידע ואיש לא העז להפר את צלילי השקט "שוטים" אמרתי "אינכם יודעים" הדממה הינה מתפשטת כמו סרטן שמעו מילותי, למען אלמדכם הנה ידי, למען אגע בכם אך מילותי כטיפות גשם חרישי נפלו והדהדו.... בתוך קירות השקט והאנשים סגדו והתפללו לאל הנאון שיצרו ושלט הנאון זרח באזהרותיו במילות שנוצרו מגיציו "מילות הנביאים נכתבות- על קירות בטון, ובמקדשים" ונלחשות בתוך צלילי השקט בוקר טוב אנשים
 

sahr12

New member
בוביש יש לך כתיבה ממש איכותית..

תלמדי אותי כמה מילים חדשות........
 

קסומה

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif

השמש מחייכת אלי היום. קמתי עם מצב רוח מרומם (מקווה שישאר כך). אולי זה בגלל שאתמול החלו שוב אימוני הכדורסל והאנדרנלין עדין זורם בגופי, אולי בגלל השסתו בפתח וריחו מגיח לאפי בשעות של הבוקר, אולי זה בגלל שהבוס שלי לא בעבודה היום, אולי בגלל החגים שעושים לי טוב על הלב והנוסטלגיות של ילדותי מבצבצת לה מידי פעם. מה זה בעצם משנה? היום התחיל מחוייך ונקווה שימשיך כך.... בוקר טוב מיכלי, אודי, נשית, דרדסית (מי זרק אותך מהמיטה?
) קסומה
 
קסומה,,,

מה זה חשוב,, למהוכמה,, ימים כאלו יש לשמר,, תהני לך מכל רגע,, ושיהיה לך אחלה יום,,
 
זהו לא זורקים אותי...../images/Emo13.gif

שינויי רציני בחיי, זהו ערה בבקרים, למעשה עכשיו חצי פה וחצי עם המנקה בודקת שהיא מנקה בדיוק מה שרציתי, וחצי במטבח בישולים.
 

sahr12

New member
מה את זוכרת מהחגים בילדותך??

אני זוכר שהכנסתי את עדנה חברתי בכיתה ז.....לסוכה שבנינו מתחת לבית.. והראתי לה לולב.....חחחחחחחח ראיתי פיטמה של אתרוג....נענענו כמו ערבה....הרחתי אותה כמו הדס.........אז לא הייתה שמחת בית השואבת... חחחחחחחחחחחח......אמא שלה פתאום הופיעה...ועשתה לנו איסרו חג.... אל גן העדן של ילדות.....אשר היה פורח.... הייתי חלק מנוף,היום אני אורח..... אחלה יום קיסמי....
 

קסומה

New member
לעומתך

הילדות שלי היתה מה זה עלובה.........לא היה מי שיראה לי את נפלאות החג..חחחחחחחחחח בוקר טוב מתבגר......
 

מיכל31

New member
בוקר טוב לך ...

דפקת נפקדות או שנדמה לי ??????? אם בעלך חולה אני מרחמת עלייך ..... יום טוב!
 

מיכל31

New member
תתפלאי ....כן!

אם הנסיך שלך כמו הנסיך שלי, את צריכה דחוף חופשה!
 
למעלה