חלק מכם בטח כבר מזהה לפי המייל מי אני! אז תנחשו מי אני? אני גם רואה שכל האנשים שאני מכירה עברו לכאן, נחמד לראות שמות מוכרים. חוקרת, מקסימוש, אלאדין. אגב בוקר טוב לכולם.
או שלום אורח../images/Emo13.gif אלאדין../images/Emo8.gif
טוב שאלו אותי כאן המון אנשים מי אני אז אני היא בכבודה ובעצמה: נתי!! נתי... הנסיכה מספיידי מה שלומכם? קיבלתי המלצות מכמה אנשים שיש כאן חמימות בפורום הזה אז לכן באתי וראיתי שהם צודקים. אז אני כאן המסננת ולא הנסיכה