בוקר טוב לכולם..

סנינית

New member
אפשר להצטרף??

חלק מכם בטח כבר מזהה לפי המייל מי אני! אז תנחשו מי אני? אני גם רואה שכל האנשים שאני מכירה עברו לכאן, נחמד לראות שמות מוכרים. חוקרת, מקסימוש, אלאדין. אגב בוקר טוב לכולם.
 

יפעת*

New member
היי סנינית ../images/Emo39.gif

אין לי מושג מי את, לו גם לא בדקתי באי מייל, אבל אולי עוד נכיר... בכל מקרה ברוכה הבאה אל ביתינו הקט.
 

סנינית

New member
או שלום אורח../images/Emo13.gif אלאדין../images/Emo8.gif

טוב שאלו אותי כאן המון אנשים מי אני אז אני היא בכבודה ובעצמה: נתי!! נתי... הנסיכה מספיידי מה שלומכם? קיבלתי המלצות מכמה אנשים שיש כאן חמימות בפורום הזה אז לכן באתי וראיתי שהם צודקים. אז אני כאן המסננת ולא הנסיכה
 

..אלאדין

New member
מקווה.. ../images/Emo39.gif

לעבור את הסינון בהצלחה יתרה.... ואז אולי אני גם אקבל קצת הודעות מעניינות ב-
 

סנינית

New member
בכיף ../images/Emo13.gif

אני מצפה חזרה.... ותפסיק לשאול מי אני!! אתה תמיד שוכח
אוהבת נתי
 
למעלה