בוקר טוב לכולם........

big mama 2

New member
בוקר טוב לכולם........../images/Emo42.gif

קמתי עם תקווה שמצב הילדון המאושפז בתל השומר הוטב. האם מישהו יודע מה מצבו ??? האם יש אפשרות לעזור היום באיזו צורה ??? יום נעים לכולם......עם הרבה כוחות נפשיים ובריאות.....
 

פאקצה

New member
בוקר אור לכן ../images/Emo24.gif

אני היום אתעדכן מה קורה שם בדיוק אתמול הייתי עמוסה מאוד אבל אני אתקשר ואראה מה צריך נתעדכן במשך היום ואני אודיע לסיגלוש להיכנס הנה
 
בוקר טוב ../images/Emo24.gif../images/Emo7.gif

מה אגיד? נתפס לי הגב!!!!!!!!! אז עכשיו סיימתי שיחת טלפון עם דינה והיום יקחו לו שוב בדיקות (למסכן הקטן הזה כבר אין ורידים) לפחות אתמול בלילה ירדה כמות המלחים משמעותית, חייבים לגלות אורך רוח ולחכות לתוצאות הבדיקה הגנטית שנשלחה לקנדה. אם התשובה תהיה שהמחלה אכן גנטית הוא יצטרך לעבור טיפולים כל ימי חיו ואם התשובה אחרת אז יתכן שעד גיל שלוש ב"ה זה יעבור לו. לגבי מה שאמר לה אתמול על מחלה נוספת זה עניין בבירור והיום יפגוש אותם פרופ' משניידר. שאלתי אותה במה הכי היא צריכה עזרה והיא אמרה שבעלה צריך לחזור במוצאי שבת לאילת ואז היא בבעייה. מישהו שיוכל להחליף אותה מידי פעם בכדי להתקלח מישהו שידאג לה למזון כי לבד היא לא תוכל לנטוש את הילד ולצאת מבית החולים (למזל בעלה הגיע ולפחות יכול לעזור לה כעת). זה ממש נורא ואיום הסיפור הזה. הודיה שלי הייתה מאושפזת (שם למעשה הכרתי את דינה ובנה) ואלמלא הייתי אילתית ובעלי היה לידי לא יודעת מה הייתי עושה. אפילו לנוחיות להתפנות אי אפשר. אני ממש מודה לכולכם על הרצון והלב הרחב שפתחתם לה יישר כוח והמון בריאות לכולם.
 

פאקצה

New member
נשמתי תשמרי על הגב ../images/Emo24.gif

אם ככה אני אתארגן לעזור בשבוע הבא כשהיא תהיה לבד ותזדקק ליותר עזרה
 

פאקצה

New member
תצ'מעי ../images/Emo3.gif

יש אנשים שרצים לדירה
יש אנשים שרצים לסוף המרוץ
ואני רצה מרתון
להביא חתן לנסיכה שלנו
גם
תאומה תתאים עכשיו הבנת
ואני לא באה איתך לנהריה כי הרסת לי את כל ההפתעה ועל זה תספר לך פנינה אני רציתי לבוא אלייך ואת לא בבית
 
נו, אבל אמרתי לך שאנחנו נוסעים לא?

סוף סוף יוצאים מאילת אחרי כמעט שנה שלמה!!!!!!!!!! עכשיו כבר הבנתי על איזה מרתון את מדברת- שובבה שכמותך!! עכשיו את יודעת למה אני כל כך אוהבת אותך?
 

פאקצה

New member
אני מתה עלייך ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

אני זכרתי שדיברנו על מאי לטיול הזה ולא יוני אנחנו נתאם בשבועיים הבאים של ההמתנה שלנו מתי שיהיה לך נוח ונבוא לסופשבוע ארוך חוץ מזה באוגוסט כנראה שתהיה לנו יחידת נופש לשבוע בקלאב הוטל אני אודיע לך כשאדע את כל הפרטים
 

שי ז.

New member
קודם כל תרגישי טוב

לצערי אני מכיר טוב את כאבי הגב וזה בכלל לא נעים. מקווה שהוא יתאושש ושהחשש של הרופאים יתברר בסופו של דבר כלא נכון. עקב המרחק הגיאוגרפי שלי (אשקלון) לא אוכל להגיע על בסיס קבוע אבל אשתדל לעזור כמה שניתן.
 
עשית די והותר שי נשמה../images/Emo24.gif

נתת להם הרגשה של חום ואהדה שהיא לא הפסיקה לבכות מימך. המון תודה תודה תודה והלוואי שנזכה להחזיר גם לך (רק בשמחות כן?)
 

שי ז.

New member
בעשייה אין די והותר

עושים כמה שיכולי ומתי שיכולים. לגביי עצם הידיעה שלמישהו יותר קל בזכות מעשה קטן שעשיתי זה מספיק. אם בננוסף האדם המקבל מצרף אחר כך למשפחת הנתינה אז הרווח הוא של כולנו.
 
צודק בהחלט ../images/Emo45.gif

רק חבל שאילת כל כך מרוחקת מהמרכז. מה שכן אצלנו יש התארגנות פרטית תמידית של איסופי מזון, צעצועים ובגדים במפעל ואני באופן אישי מעבירה לעמותות כאן בעיר. למזלנו הרבה אילת היא עיר כל כך קטנה שאנחנו מתארגנים מעכשיו לעכשיו וכמו כלום "משנוררים" מבעלי עסקים קרובים. הלוואי שהקב"ה יתן לנו הכוח לתת תמיד ושלא יראה לנו הדרך ליד מושטת של מישהו אחר.
 

blonda3

New member
סיגל-עזר מציון-מעבירה לך קישור

פני אליהם ולעמותת נעמי בנוגע לאוכל עזר מציון http://www.ami.org.il/forms.asp?ftype=3
 

blonda3

New member
עמותת חסדי נעמי

חסדי נעמי בני-ברק רחוב בר יוחאי 10| טלפון: 03-6777777 | פקס: 03-6788887 ירושלים רחוב מאה שערים 5 | טלפון 02-5371071 | פקס: 02-5371126 פתח תקוה רחוב מבצע קדש 5 | טלפון: 03-9301522 | פקס: 03-9304505 [email protected] מוקד התרמה ארצי: 03-677-7777 או 205* מכל טלפון נייד
 
זה בסדר? כבר לא נעים לי (עדכונים)

לפנות לעמותות. כל כך נעלבתי מאתמול שלא באו למרות שהבטיחו שלאות מחאה גם לא אכלתי (כזאת אני) כרגע סגרתי הטלפון קשרתי את דינה עם ד"ר זבולונוב מאילת כי הפרופ' (כנרת) שמטפל בתינוק מבקש לדעת לאיזה מכון בקנדה נשלחו הדמים בכדי לזרז את התהליך. היום הולכים לעשות לילד גם סיטי מוח ועוד מס' בדיקות חשובות. בהתחלה חשבו שרק הבלוטה במוח קצת רדומה (היות והוא פג זה בהחלט יכול לקרות) ואז בקלי קלות ניתן לגרות אותה עם תכשיר תרסיס לאף וזהו. כשראו שהבלוטה בכל זאת לא מגיבה ובמקביל יש חום ושתן מוגבר אז הוחלט על כל הבדיקות ומכאן התגלה הבלאגן וכעת זה כדור שלג ענק שצריך לעצור בדחיפות. המחלה הראשית כבר אובחנה כ : סוכרת תפלה - תופעה נדירה שפוגעת בבנים בעיקר. אבל החשד הנוסף הוא המדאיג מכולם.
 
סיגל אנחנו ממשיכים להתפלל לשלומו

ואת שלא יהיה לך נעים כשתפסיקי לדווח! עד אז שיהיה לך מאוד נעים פנינה
 

blonda3

New member
סיגל../images/Emo20.gif

מבינה אותך אבל אין ברירה לפעמים וכמו שכתבתי לך במסר במצבים כאלו צריך ללמוד להיות קצת אסרטיבים וגם קצת חוצפנים. כי מי שלא-נשאר רעב. את מבינה? אני מוכנה להתקשר לעמותות ולברר אבל צריך שיהיו לי הפרטים המדויקים של ההורים, של איזו מחלקה בדיוק הם נמצאים שמות שלהם וכו' כי אם רוצים שמישהו יגיע אליהם.... זה צריך להיות ברור. תחזרי אליי בבקשה במסר.
 
החזרתי לך מסר

עם טלפונים אם את זקוקה למשהו נוסף תאמרי לי. אני ב 14:30 יוצאת לחיסון עם ילדתי ומ 16:00 אשתדל להכנס מהבית.
 
למעלה