בוקר טוב לכולם, מרק עגבניות חם וקל

בת אל 7

New member
בקר אור../images/Emo182.gif../images/Emo182.gifטפטופי טופית של

גשם..טיפות אלו טיפות של שמחה טיפות של גשם ברכה, יש כאלו שבשבילם טיפות של עצב ודמעות מי יתן ויתמזגו טיפות אלו באלו..ודמעות הברכה והשמחה יתגברו על טיפות העצב. יום טוב עם טיםטופי ברכה.
 

odo13z

New member
בקר טוב בת אל ../images/Emo183.gif../images/Emo182.gif

מילים יפות שוררת לנו הבוקר. מקסים. יום טוב לך.
 

בת אל 7

New member
אודו ..מידה יפה מצאתי בך הראויה

לציון ..תמיד יש באמתחתך מילה טובה ומפרגנת לכל אחד ואחד. יהיו מילות הערכה והפירגון שאתה מפזר לך לברכה. יום טוב
 
אנפה, במקביל לעצתו של אודו

תבדקי גם האם יש לה כיסוי חלקי מקופת חולים. אמי גם כן בבית הורים, מקבלת קיצבה חודשית מגרמניה, ומשהו כמו 1,200 ש"ח מביטוח לאומי. הורי היו חברי קופת חולים מכבי, והם עשו מה שנקרא "מכבי מגן", כמדומני משהו בדומה ל"מושלם" בקות חולים כללית. במסגרת הזו היא מקבלת מהם 40% כיסוי מעלות השהיה החודשית בבית ההורים. על מנת לחסוך בהוצאות, לפני שאת פונה לעוכר דין כעצתו של אודו, תנסי למצוא פקיד/ה נחמד/ה בביטוח לאומי שיוכל לייעץ לך. אולי הגשת עירעור יכולה לעזור, אין לי מושג. בזמנו פעלתי ע"פ כמה הנחיות, בעקובותיהן מקבלת אמי את הקיצבה החודשית מביטוח לאומי, לא זכור לי שהם הערימו איזה שהם קשיים. תנסי ובהצלחה.
 
היות שאני בברנז'ה, מותר לי לשאול

מדוע ל"בית הורים" קוראים גם "בית אבות"?. יש שם יותר אמהות מאבות. כאשר אני מבקר את אמי, יש שם כשלושה ארבעה תרנגולים, על כשלושים פרגיות????
 
היות שאני בברנז'ה, מותר לי לשאול

מדוע ל"בית הורים" קוראים גם "בית אבות"?. יש שם יותר אמהות מאבות. כאשר אני מבקר את אמי, יש שם כשלושה ארבעה תרנגולים, על כשלושים פרגיות????
 

אפי 7

New member
היום המושג הזה אבד עליו הקלח

נקרא "דיור מוגן" מאחר ובית אבות מעורר חלחלה בקרב המבוגרים כאשר עולה הרעיון להיעקר מהבית ולעבור לדור בו. דיור מוגן זה יותר מרוכך ונשמע אחרת. בוקר טוב לכולם אפי
 

אפי 7

New member
בוקר סגרירי עם שמש זורחת ../images/Emo6.gif

בת-אל - המילים על הטיפות טפטפו לתוך הנאתי. אפי
 

בת אל 7

New member
אפי אני חושבת שיש הבדל גם במהות לא

רק בשם..בדיור מוגן הקשישים הם עצמאיים וגם רוכשים את הדירות חלק מהכספים נשאר לילדים.בבתי אבות הדירה לא שיכת לקשישים הם גם לא מבשלים לעצמם וכו". חברה שלי הלכה בגיל 63 לדיור מוגן היא עצמאית לחלוטין הולכת משם לעבוד ובערב הולכת לרקוד
 

אנפה2

New member
בת-אל טעות חמורה בידיעותייך !!!!

דיור מוגן בא על מנת לסחוט מהקשישים עוד כסף, פעם קראו לזה בית אבות ואז הדיירים גם היו ניידים ,וכאשר היו חולים היו מטפלים בהם במקום. היום זה נקרא דיור מוגן לעצמאיים , וכאשר הדייר חולה , מכניסים אותו לחדר חולים וגובים פי 3 כסף עבור השהות ,ובמקביל גובים גם עבור החדר שנותר רק לתקופת המחלה. הכסף שרוכשים את החדר, במקרה של אמי עלה 50 אלף $, ולאחר 3 שנים שהיא שם הכסף נספג, ואם קורה לאמי משהו אנחנו לא מקבלים בחזרה אפילו אגורה אחת. כל חודש עולה שם בסביבות 6 אלף ש"ח וכאשר עוברים זמנית למח' סיעודית המחיר משליש את עצמו. מדובר על אחד המקומות הממוצעים ומעלה ועדיין לא המקום המהודר ביותר.
 

בת אל 7

New member
אנפה לא אתוכח איתך,כנראה שאת יודעת

טוב יותר, יש לי ידידה בת 63 שנכנסה לדיור מוגן בפרוטאה בכפר שמעת? והיא אמרה לי שחלק מהכסף הולך וחלק נשאר . הלכתי לבקר אותה מקום מקסים והיא מאד מרוצה נכון שיקר. היא נידת ועובדת ומאד מרוצה....וזה העקר.
 

odo13z

New member
מיכה. לא חשוב איך קוראים לזה.....

אנחנו לא ממש "מייחלים" להגיע לשם. נכון ? אפילו לא בתור תרנגול יחיד בים של "פרגיות" (עלק) יום טוב.
 
../images/Emo45.gif אודו, אנחנו עובדים על זה

לכן אני מבלה הרבה בים, נו, ושם יש פרגיות...
 
לאנפה2 - במקרה של הכנסות גבוהות

ממה שנקבע בחוק, בטוח לאומי אכןלא משתתף בעזרה. אני מכירה קרן לניצולי שואה המחזירה כספי תרופות שאינן בסל התרופות.
 

י מ י ת 2

New member
קראתי זה עתה את הסיפור של ארניהו

מאד מרגש. יש בסיפור הזה אלמנטים רבים של התנהגות אישית, של אחוות עמים, של הכנסת אורחים, של טוב לב של הכרת תודה . אז תודה לך ארניהו על הסיפור וברוך בואך לפורום שלנו . אולי ניפגש במפגש. ומכיוון שכאן פורום של אנשים יודעי כל אני מחפשת באיזור תל-אביב ראשון מקום שעוסק בציפוי כסף. יש לי פמוטים הדורשים ציפוי. תודה מראש.
 

odo13z

New member
שרשרתי בטעות במקום שגוי. תיקון.

כל בית צריך מרפסת כל בית צריך מרפסת זה כבר מקובל בימים אלה שיהיה איפה לצאת. להאיר את העיניים והנשמה. להתרענן מהדחיסות של פנים הבית. להריח ריחות אחרים. להתענג על כוס תה ועוגיה טעימה. לראות את הירח המלא ולחלום בהקיץ. להרגיש את המרחבים. את החיים. כל אישה צריכה מאהב.......
 
למעלה