בוקר טוב לכולכם

מחכה ל4

New member
בוקר טוב לכולכם

מישהו יודע מה האי מייל של אגם ושל מירי בוהדנה
 
../images/Emo85.gifבוקר טובב../images/Emo104.gif

היום לא הלכתי לביהס.... ועוד 20 דק' הצפירה..
נו.. אז מה התוכניות שלכם להערב
אני כנראה יוצאת כמו כולם לעיר
אלא אם כן המסע שכנועים שלי יצליח... אז שיהיה לנו ערב מהנה.. ויום עצמאות שמחחחחח
ותשמרו על עצמכםם
אוהבת המונמון איילת
 

jenn aniston

New member
../images/Emo95.gifהי מאמי למה לא הלכת לבית ספר?

התוכניות שלי להערב אממממ אה כן
רוק העצמאות
הולך להיות כזה פנאן
מי שלא בא מרובע
 
למעלה