../images/Emo85.gifבוקר טובב../images/Emo104.gif
היום לא הלכתי לביהס.... ועוד 20 דק' הצפירה..
נו.. אז מה התוכניות שלכם להערב
אני כנראה יוצאת כמו כולם לעיר
אלא אם כן המסע שכנועים שלי יצליח... אז שיהיה לנו ערב מהנה.. ויום עצמאות שמחחחחח
ותשמרו על עצמכםם
אוהבת המונמון איילת