קולה בזכוכית
New member
בוקר טוב ישראל
בוקר טוב פאפא, אני נכנס לפורום מבנקוק ומצפה להגיגך וכלום, נאדה אפשר לקבל הסבר מהיר לפשר העיניין !!! (האצבעות עייפות ???) בכל מקרה, אני דורש לתקן את המצב (מותר לי להתענג מתאילנד, לא ?) ומה שלום גיא הכבאי ? עשית סיבוב לאחיינית שלי על הכבאית ??? דרך אגב, הכיבוי כאן בתאילנד נראה בדיחה מארץ הבדיחות, אולי תבוא להעביר להם קצת מהידע !!! תחשוב על זה (גם מפה אפשר לנהל את הפורום)
בוקר טוב פאפא, אני נכנס לפורום מבנקוק ומצפה להגיגך וכלום, נאדה אפשר לקבל הסבר מהיר לפשר העיניין !!! (האצבעות עייפות ???) בכל מקרה, אני דורש לתקן את המצב (מותר לי להתענג מתאילנד, לא ?) ומה שלום גיא הכבאי ? עשית סיבוב לאחיינית שלי על הכבאית ??? דרך אגב, הכיבוי כאן בתאילנד נראה בדיחה מארץ הבדיחות, אולי תבוא להעביר להם קצת מהידע !!! תחשוב על זה (גם מפה אפשר לנהל את הפורום)