בוקר טוב ישראל

hifly

New member
בוקר טוב ישראל

השבוע הפורום היה רועש וגועש בשירשורים רבים הקשורים ולא קשורים ישירות לפורום.הרבה תלונות אני מקבל במסרים על זבל ושטויות שרצות כאן בפורום. אני מבקש מאלו שהדבר נוגע אליהם.לפני שאתם שואלים או מגיבים תחשבו עוד פעם אחת אם תשובתכם נכונה? האם השאלה חשובה,דבילית,או סתם נדנוד. במיוחד אתה גל כהן 953 פרצת בסערה לפורום לפני זמן קצר ואתה ממלא אותו בדרך כלל בערמות של שטויות או שאלות קשורות או לא,תגובות כמו "אהה" וסתם תשובות לא נכונות.עברנו את זה עם איתי לפני מספר חודשים ואנחנו עוברים את זה איתך.אני מבקש ממך,אין צורך בתגובות שלא תשובות ישירות לשאלות.הפורום הוא לא צט!! יש לנו ג צט תשתמש בו.אתה רוצה ללמוד? כנס לאתר FLYHI ועוד אחרים .באתר תמצא הרבה חומר מענין ולא מעניין אבל תוכל ללמוד הרבה. במדור מאמרים תוכל למצוא המון חומר שיחסוך ממך ומאיתנו מענה חוזר על דברים שלעסנו כאן מאות פעמים. באינדקס אתרים תמצא המון אתרים הקשורים לתחביב ישירות.במדור דלק יש חומר על תערובות דלק.יש עוד הרבה מדורים שתוכל להשתמש בהם. אני מקווה שתהיה חבר בפורום חיובי ולא אחד כזה שאצטרך לרדוף אחריו ולשרשר את שאלותיו או למחוק אותם,אין לי את הזמן והרצון לזה. באופן כללי לכולם. תשרשרו את הודעותיכם בשירשור מתאים. אם ברצונכם לפרסם מודעת מכירה ואין שרשור כזה.פתחו כותרת חדשה"שרשור מכירות" ופרסמו מתחתיה את מודעתכם. יום שישי לאן הולכים השבת,איפה מטיסים וכו-פתחו שרשור לזה .מעט סדר לא יזיק כאן זה יקל על כולנו והפורוםיראה נורמאלי יותר,יש בפורום המון מבקרים גם כאלו שלא כותבים אז שימו לב. שבת שלום והטסות נעימות. אמיר
 
למעלה