בוקר טוב, יום רביעי בפתח, מקווה שישקוט שם

דורני

New member
בוקר טוב, יום רביעי בפתח, מקווה שישקוט שם

בדרום כי אני שוב נכנסת לנדודי שינה. ש' התקשר לקראת ערב, נשמע מותש. החבר'ה האלה עובדים קשה מעבר לפעילויות שונות צריך כל הזמן לעסוק בתחזוקת הטנק. חיה - שוב הצעתי לו את שירותיך כי הוא כבר מכבס עם סבון כלים, אך אמר שיחכה לשבוע הבא כשיגיע הביתה. הצעתי אף לשלוח, באמצעות מישהו שגר אצלנו ועובד בעירך, בגדים ולבנים נקיים ואז באמצעותך לקבל זאת, גם כן סירב. עקשן הילד. שיהיה יום פורה ללומדים נסיעה טובה למגיעים / חוזרים
יום רגוע ושקט לכולם בכל הגזרות
 

ע ו מ ר 4

New member
בוקר אור../images/Emo13.gif

כן שיהיה יום רגוע ושקט סביב לנו
לעקשנים למינהם לקנות שפופרת של קליה או משהו בסגנון.....וסבון כלים זה גם בסדר....הילד בסך הכל מעוניין להסתדר לבד
בהחלט מרגישה מרגש ב
ו
לכם שאתם כאן תמיד ....
אמא נעמה..לא יצא להכיר אתמול...אבל את מוזמנת לכאן אלינו....אנחנו כאן לאורכו של היום
מנומרי כאן. אדום עוד מעט יסע....ויחזור בשישי. ואני לדרכי ליום חדש.
 
בוקר טוב לכולם, ושיהיה שקט, קריר ונעים

עומר - נהניתי מאוד לקרוא את שכתבת אתמול, מרגש ביותר וברכות להצלחה עתידית כמפקדים החדשים. דורני - אני שמעתי מנ' שהוא כיבס בחומר שניקרא "דנה" אני חושבת שזה סבון כלים ואמר לי שכולם עושים כך. כשיגיע תכבסי בתוכנית כפולה. ושבאמת יהיה שקט שם ובכל מקום ! דרורים - החלמה מלאה לרגלו של הצנחן, התאונות האלה מעצבנות.
 
בוקר טוב יום ד' הזמן בכל זאת זז

דורני, אני תמיד מציידת את החייל בטקסטיל שמפו שאני שמה בבקבוק שתיה קטן וכשצריך הוא משתמש בזה. מזכיר לי שפעם בהיותם באותו אזור עשו איזה מתקן שפכו לתוכו מים וסבון הכניסו את כל הכביסה וכמה חברה נכנסו וערבבו את הכביסה עם הרגליים כמו שפעם היו דורכים ענבים בגת. זה משרת 2 מטרות: הבגדים יצאו נקיים וגם הרגליים קיבלו נקיון יסודי.... אל תדאגי לו, הוא רוצה להסתדר ולאלתר ולהיות כמו כולם. תתארי לך שכל החיילים מכבסים בסבון המהולל דנה ומשתגעים עם הכביסה והבן שלך פתאום מקבל משלוח של כביסה נקיה בקומבינה. נו... את מתארת לעצמך את הסיטואציה ? תני לו להנות זה חלק מהעניין. אני מקווה שהיום הזה יביא אותכם למקומות טובים.
 

דורני

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אהבתי את הסיפור, ראש יצירתי יש לחבר'ה

פנוש, אני כאמא בתפקיד הפולניה הנצחית חייבת להציע גם כשאני יודעת שיסרב ושלא תמיד זה ריאלי. ואם היה אומר שכן, כן הייתי עושה הכל שתהיה לו כביסה נקיה. המחלקה שלו יוצאת היום הביתה והחיילים יחזרו ביום ראשון עם כביסה נקיה ומדיפה ריח של מרכך ולחייל שלי עדיין יחכה שק הכביסה ואולי חלק מהכבסים יריחו ריח של "דנה" והוא יזכה לכביסה של אמא, כנראה רק שבוע לאחר מכן. אגב, הוא לא סובל מזה, לוקח את זה בקלילות וגם לי זה בסדר.
 
במשך כל השירות של הגולנצ'יק שלי

תמיד קיבלתי שקי כביסה של חברה שנשארו שבת, כמו שהוא שלח עם חברים שלו. אם יש מישהו מהחברים שיוצאים שגרים במרחק סביר מכם בקשי שישלח איתו, גם את זה כבר עשינו.
 

דורני

New member
פנוש, הצעתי לו אך הם לא בסביבתו, אך נראה

שיכול להסתדר עד אז. מקסימום, לובשים שבוע מקדימה, שבוע מאחורה, הופכים ושוב קדימה ואחורה
 

סמדר בנ

New member
בוקר טוב

ואם יום רביעי בפתח סימן שגם יום חמישי מתקרב, ואח"כ ששי שזה היום שהסטודנטית שלי תגיע הביתה
בינתיים שישהיה יום שקט לכולם.
 

שושנה ו

New member
בוקר טוב ויום נפלא, שלוו ורגוע לכולם/ן ../images/Emo140.gif

דורני יקרה- אני מבינה היטב את הרגשתך ואת נדודי השינה שלך... מי יתן ובאמת תהיה כבר רגיעה, ונגיע לשקט, לשלווה ולנחלה
עומר- את כותבת יפה ומרגש !!!!! מאחלת לבנך ולכל המכי"ם החדשים שיהיה להם בהצלחה ומשעמם
אני עדיין עם המחשב המשוגע חחח.... על הבוקר הצמדתי לו מאוורר שיקרר אותו שלא יכבה לי חלילה חחח
אני בחופשת מחלה לפחות עד יום רביעי הבא בע"ה..... אחרי ההחלקה המרהיבה ב "שפע שוק" ביום חמישי שעבר ורישום של כבוד בספר השיאים של גינס כאלופת המחליקות, החלטתי להיות גיבורה והלכתי לעבודה בימים ראשון ושני.... אתמול בשעה עשר כבר לא יכולתי לסבול את הכאבים וביקשתי שיחרור. הלכתי ישר לקופ"ח ומשם נשלחתי כלאחר כבוד לרנטגן.... מה אגיד לכן- לא רק שאני מוזכרת בספר השיאים של גינס, אלא שאף הפכתי לדוגמנית צמרת .... צילמו אותי מיליון תמונות ומכל מיני כיוונים ....מה אתם יודעים ? הכינו לי "בוק"
אסיים להפעם באיחולי יום נפלא, מוצלח, פורה, חמים ושלוו וחודש טוב לכל בית ישראל
 

יונית7

New member
../images/Emo39.gif בוקר טוב ../images/Emo142.gif../images/Emo142.gif../images/Emo142.gif

אכן...סוף השבוע מתקרב בצעדי ענק.... מחר אני מצטרפת לטיול של הבן הקטן, יש להם הרבה אירועים לקראת סוף השנה, מסיימים ביה"ס יסודי. שושנה, תנוחי היטב ותתאוששי. ובינתיים...את יכולה ליהנות מהתמונות המרהיבות ב"בוק" שעשו לך... איחולי הצלחה לכל המכי"ם הטריים, המשך שרות קל, מעניין ומהיר (אני לא אוהבת להגיד "משעמם") שיהיה יום מקסים לכולם!!
 

rona4020

New member
בוקר סופר סופר טוב ../images/Emo171.gif../images/Emo172.gif

סוף סוף גם אני נכנסת למועדון "המופתעות לטובה" גבעתי בדרך לירושלים....צריכים לאבטח פה קבוצה מחו"ל מחר מסיים וכנראה נשאר לשבת. איזה כיףףףףףףףף לי. וקצת ברכות לחבר'ה ..... שושנה תרגישי טוב .....בלי רולר סקייט היום טוב? דורני מה יהיה ?בסוף נחייב את צה"ל לשלוח אותך לשבוע מרגוע ........בבית אולגה...מת'ומרת? עומרי..שוב מזל טוב ונשיקות למ"כ הטרי יוניתי.....בסוף תהייה "מושכלת" טיולים תיאטרון...ארועים העיקר שאת צוברת שעות גוניור רוז יקירתי....עוד פעם אחת את אומרת סבון "דנה" אני מתפלצת....את יודעת שלבתי הקנה קוראים דנה... ופנתי....יאאלה איזה סיפור זה סיפור הכביסה...מעניין איזה ריח יש לה בסוף...מה שבטוח לרגליים יהיה ריח מופלא.
 

ח י ה א

New member
צהריים טובים ...

איחולים לבנים שסיימו את הקורס - כמה מרגש - הרבה הצלחה דורני, אני פה בכל מקרה - המצחיק הוא שכמה שהייתי רצה לבן בדרום כשהיה - גם הוא כיבס לבד את המדים ... מה לעשות שהבנים שלנו ביישנים ולא נעים להם...וחבל כי זה מה זה פשוט בשבילי, אפילו שושנה התנדבה לענין עם הרגל הכואבת... מקווה שאכן יהיה רגוע ושקט ...
 
אחר צהריים טובים../images/Emo140.gif

קצת באיחור מזל-טוב ובהצלחה לכל המפקדים החדשים באשר הם..ולאחד יחיד ומיוחד שהצטרף אתמול לצוות המפקדים של הישוב ברוך המצטרף ויודעת שתיהיה אלוף כי אתה אלוף.. שושנה תרגישי טוב ושבי קצת בנחת... דורני במילא הבגדים מלאים גריז אז לא רואים את הלכלוך,אפשר להפוך צדדים ותחתונים הם רגילים לא להחליף,לומדים לחסוך מכונות כביסה וחשמל. שיהיה לך לילה שקט ולא לילה לבן. ודרורים שהבן ירגיש טוב .
 

sehel

New member
צהרים טובים ! ../images/Emo140.gif

ברכות למפקדים החדשים, בהצלחה ! דורני, הבן שלי היה לוקח בקופסא קטנה אבקה של ביו אור שסגר 3 וארבעה שבועות וכיבס אם היה לו דחוף משהו. זה ממש לא מזיק לדעת לכבס שושנהלה , מה יהיה ?????????????????. תשמרי על עצמך ואצלנו, החייל מגיע הערב לשבוע חופשה על חשבון החופשש שפיצלו לו... מתחילים להרגיש את הסיום.....הספירה לאחור מתחילה....
 
למעלה