בוקר טוב חמשושים...

maxima

New member
בוקר טוב חמשושים...../images/Emo140.gif

צח וזך אויר הבוקר ונעים עם ליטוף הצפרירים וזמרת הציפורים יום חדש לנו זורח עם חיוך ולב שמח. יום נהדר לכולם
 

ישRאל

New member
בוקר טוב לכם פורום,,,אני אמשיך

חצילים קלויים הכינה אנפה עליה נאמר יפה וגם אופה ואיוונה פרצה הבוקר בתנופה ואני קיבלתי משהו יפה במייל ותודה לגלי בתו של BT הנה פעם שאלה אותי אימי מהו החלק הכי חשוב בגוף האדם. במרוצת השנים ניסיתי למצוא את התשובה הנכונה. כשהייתי יותר צעירה, חשבתי שהצליל הכי חשוב עבורנו, אז עניתי: "האוזניים, אמא"… אבל היא אמרה לי: "לא בתי ,יש אנשים חרשים והם מסתדרים היטב, …אשאל אותך שוב בבוא היום." חלפו השנים מאז , ושוב הייתי בטוחה שמצאתי את התשובה הנכונה : "הראייה – הכי חשוב בגוף האדם הם העיניים שלנו." היא הסתכלה עלי ואמרה: את לומדת מהר, אבל התשובה היא לא נכונה, יש אנשים עיוורים בעולמנו והם מסתדרים מצוין . המשכתי לחשוב על התעלומה ששאלה אותי אמי. כל פעם שחשבתי שהגעתי לתשובה הנכונה, אמי לא הסכימה עם דברי. יום אחד, סבי נפטר. כולנו היינו מאד עצובים . אני זוכרת שאפילו אבא שלי בכה. באותו רגע, אמי ניגשה אלי ושאלה: את עדיין לא יודעת את התשובה בתי ? הייתי המומה מהתזמון של אמי, דווקא עכשיו ? ..."זו שאלה מאד חשובה יקירתי." היא הסתכלה עלי כמו שרק אמא יודעת לעשות, ראיתי את הדמעות בעיניה וחיבקתי אותה חזק, ואז, כשהיא נשענת על כתפי, אמרה לי : "חמודה שלי, החלק הכי חשוב בגוף האדם, היא הכתף. ...בגלל שהיא מחזיקה את הראש ? שאלתי... לא, בגלל שהכתף מחזיקה את הראש של מי שאוהבים , כשהוא בוכה ועצוב. כולנו צריכים כתף להישען עליה ברגעים מיוחדים. אני מתפללת שתמיד תהיה לך כתף מיוחדת להישען, כמו שיש לי אותך היום… לכל הנשים המיוחדות, שתמיד תהיה לנו כתף רכה וחזקה
 

טוסקה

New member
שרוליק איזה יופי!!! וכלכבוד לבת של

ביטילה ששולחת דברים מרגשים ונוגעים כל כך - ממש מקסים
 

שילה1

New member
מקסים ממש,ואוסיף:שרק יהיה לי כוח

להיות ותמיד,כתף ליקרים ללבי. כי לא רק לקבל,גם ..לתת!
 

maxima

New member
איזה יופי ישראל...מעבירה הלאה

ברשותך...
וברשות ביטי
 

גלי®

New member
../images/Emo24.gifבחיי שלשם שינוי לא אני כתבתי

הפעם רק הייתי השליחה...
 

עלייזה

New member
גלי רוצה גורים קטנים במקום סינדי?

יש לי המון,מכל הצבעים והמינים
 

גלי®

New member
לא תודה, חמודה... אני בתפוסה מלאה

(6 חתולים + שני ארנבונים משוחררים)... מתי את מעקרת אצלך?
 

עלייזה

New member
שנים רבות עיקרתי

אותם,הגעתי למסקנה שזה לא עוזר כי חתולות זרות מגיעות אלינו עם גורים,יש לי שניים בבית בני 12 מעוקרים מאלו שבחוץ ,התייאשתי.
 

גלי®

New member
אז זהו, שאני חושבת, שחוץ מהמעוקרות

והמסורסים אצלי בבית, עיקרתי וסירסתי כבר בערך חצי מהחתולים חסרי-הבעלים בשכונה שלי... אבל, אני לא דוגמה לשום דבר (חוץ מלחוסר שפיות, אולי :))) ), כי בתא המטען של הטרנטולה שלי (בתקופה שנסעה), היה גם שק של 18 קילו אוכל יבש לחתולים וג'ריקנים עם מים, שלא לדבר על ערכת עזרה ראשונה לחתולים ועוד... :))))))))))))))
 
למעלה