יווניה אמיתית
New member
בוקר טוב חברים..
שלי! מה שלומכם? מה חדש? הכל טוב...?? בימים תרופים אלו אני עובדת קשה מאד בגלל החג ההולך וקרב מקווה שאחריו יתאפשר לי יותר להישתתף בפורום באופן פעיל שגם "יראו אותי" לא רק אני אותכם...חחחחח שיהיה לכם אחלה של יום
מאיוש...!
שלי! מה שלומכם? מה חדש? הכל טוב...?? בימים תרופים אלו אני עובדת קשה מאד בגלל החג ההולך וקרב מקווה שאחריו יתאפשר לי יותר להישתתף בפורום באופן פעיל שגם "יראו אותי" לא רק אני אותכם...חחחחח שיהיה לכם אחלה של יום