בוקר טוב חברים..

בוקר טוב חברים..

שלי! מה שלומכם? מה חדש? הכל טוב...?? בימים תרופים אלו אני עובדת קשה מאד בגלל החג ההולך וקרב מקווה שאחריו יתאפשר לי יותר להישתתף בפורום באופן פעיל שגם "יראו אותי" לא רק אני אותכם...חחחחח שיהיה לכם אחלה של יום
מאיוש...!
 

קריפטון

New member
מאיה תרופה טרופה???

ימים טרופים או תרופים.העיקר שיהיה חג שמח! קריפטון
 

F a d i

New member
מאיוושש../images/Emo13.gif../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo25.gif

טוב לראותך מתגעגעים אלייך...
 
היי לכולם ולפאדי...

סוף סוף הגיע סוף השבוע...וגם החג שעברו עבדתי קשה השבוע..
עכשיו אני פה ולא ישב בשקט...
שלכם מאיה.
 

yamitz

New member
חג שמח לכולם...

חג שמח וכייפי לכולם תעשו חיים וסבבי של זמן... המון יוונית ו... (גליקריה כמובן) ימית נ.ב מאיה תהיה בקשר י..בקומיני שכמותך !!!! (אייייייי..) שפות וגבם.... ביי חג שמח
 
למעלה