בוקר טוב ושאלה חדשה:יום כיף לאמא
קודם כל תודה על כל התשובות בעניני שינה. נראה לי שמה שאעשה זה אחכה עוד קצת (שבועיים???) ואתחיל למשוך אותם בבוקר. אין לנו משפתחון או משהו שבו יש המון ילדים ואולי זו אטרקציה לא לישון, יש רק את אמא (המשעממת ומרדימה?) והאמת שבגלל שהם קמים מוקדם הם עייפים יותר בבוקר, אתמול פשוט נשפכו בשמונה בבוקר! אז הרעיון הוא לאחר את השינה בבוקר ולהקדים את השינה בלילה. טוב נראה כבר איך נעשה את זה. לאט לאט. בכל מקרה החלטתי ברוב קולות (אני עצמי ואנוכי) לצאת ליום או חצי יום חופש. כן, מגיע לי, אני עובדת קשה בתפקידי הנוכחי במנהלת מחקר ופיתוח של הבית הזה, ורוצה לכייף. רק מה, אין עודף ממון. אז אני מבקשת רעיונות ! אני מתכוונת לבלות לבד. אולי לפגוש את בעלי באמצע, לא יודעת,א בל באופן כללי להעביר כמה שעות בסבבה (אוי, אולי אני אלך להצגה יומית? לא הייתי בקולנוע עידן ועידנים). בקיצור, למי שיש רעיונות אשמח לשמוע (אולי עוד איזה אמא רוצה לברוח ונברח יחד...) אוי הנה הפושע שלי שוב עלה על אדן החלון (מתכנן לקפוץ? אנחנו בקומה ראשונה, חבל לו על המאמץ) ולכן אני ניגשת להצילו, שוב.