בוקר טוב, ויום משפחה שמח

בוקר טוב, ויום משפחה שמח../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

הבית מאת יהושע צפריר יש דברים מרובים חשובים בעולם,החשוב מכולם הוא ביתו של האדם.וכמו שאדם מאדם הוא שונה,כך שונים הבתים שאותם הוא בונה. יש בית שהוא מבצר על ההר,יש בית והוא כארמון מפואר.אך לא העיקר הוא ארמון הוא ביקתה,החשוב הוא הבית שבנית אתה. כי בית אינו רק אבנים וקירות,כי בית אינו רק צריף של דירות.כי בית אינו סתם מבנה של בטון,כי בית מעניק הרגשת ביטחון. כי בית הוא פרח שולחן או מפה,כי בית הוא ילד, רעיה מצפה.כי בית הוא גג ופינה חמימה,וברית כרותה בין אדם לאדמה. יש בתי עשירים העולם כסף רב,ארמונות נוצצים מצופים בזהב.ארמונות נוצצים הנראים כמעשי אומנות,אך הבא לתוכם מרגיש ריקנות. יש בית והוא צריף או צריפון,יש בית והוא רק אוהל קטון.יש בית ובו רק מצע על הקש,אבל מה שחשוב הוא "איך המרגש". על כן חשוב להזכיר ולזכור,כי על בית צריך להגן ולשמור.כי רבים דברים יקרים בעולם,אך אין כה יקר כביתו של אדם. שבוע נפלא מכורה לאהבה.
 
מכורה לאהבה../images/Emo140.gif

קראתי את את דבריו של יהושע צפריר כמה פעמים ושוב ושוב אהבתי את המסר שהוא נושא בתוכו.
 
מוסיפיה משהו שהגיע אלי במייל

ליום המשפחה(התקבל באמייל) יום המשפחה שמח! > > > > > > > > עולמנו מלא במשפחות כה רבות, > > מכל המינים ומכל הצורות. > > > > יש משפחות של אמא ואבא וכמה ילדים, > > יש משפחות של ילד אחד וזוג הורים. > > יש משפחות גדולות עם סבים וסבתות, > > יש משפחות עם הרבה דודים ודודות. > > יש משפחות שיש רק סבא אחד, > > או סבתא > > או דודה > > או ידיד מיוחד. > > > > יש משפחות שיש בהן רק הורה אחד, > > שאוהב כפול ופעמים ובאופן מיוחד, > > ולפעמים זוהי אם, לפעמים זהו אב, > > גם במשפחה מצומצמת כל ילד נאהב. > > > > יש משפחות של שתי אמהות, > > יש אמא וסבתא ולפעמים יש דודות. > > יש משפחות של שני אבות, > > או של אב ושל דוד, > > ולפעמים זה נראה מסובך עד מאוד. > > > > עולמנו מלא במשפחות כה רבות, > > מכל המינים ומכל הצורות, > > ובכל משפחה, לא משנה מאיזה הסוג, > > חבל של אהבה קשור וארוג, > > ובבסיס הדבק שמחבר את כולם, > > זוהי אהבה שסמיכה מקשר של דם. > > > > > > > > כתבה: אלה כנען © כל הזכויות שמורות > > > >
 
משפחה מהי../images/Emo35.gif

נזכרתי נמשהו שכתבתי על נושא המשפחה כאשר ילדי למדו בגני הילדים. משפחה מהי? הידעתם ילדים מהי משפחה? -אספר לכם זאת בשימחה. יש כל כך הרבה משפחות שעל שתי ידיים קשה למנות. ישנה משפחה של לטאות,משפחת הצבים, ישנה משפחה של תנינים וגם של נחשים למשפחה גדולה כזאת אנו קוראים: משפחת הזוחלים. חוחית,נחליאלי ובולבול דו כיפת,פשוש ומשפחת זמיריים למשפחה כזאת אנו קוראים: משפחת הציפוריים. יש עוד הרבה משפחות של חיות ומשותף לכולם שאת גוריהם הם אוהבות. כל אחת תציף את ולדה בהרבה אהבה ותגן עליה מכל סכנה. ומה קורה אצלינו בחיק המשפחה בין אם היא גדולה ובין אם קטנה? גם כאן ילדים טמונה הפתעה. כשאבא ואמא כל כך אוהבים רוצים הם מאוד משפחה להקים. ולמה לדעתכם רוצים הם בילדים? הסיבה היא פשוטה,רוצים להיות מאושרים! כשילד בא לעולם מביא הוא אושר לכולם. אמא ואבא את ילדם אוהבים סבא וסבתא את הנכדים מפנקים. דוד ודוה מצטרפים לרשימה של משפחה מאושרת ועליזה. כמה טוב וכולם שמחים כאשר למשפחה מצטרפים גם נינים. התדעו ילדים מהו נין? תנסו אותי לאט להבין... לילדה של הנכדה פשוט קוראים נינה.
 

kessem

New member
הורים הם לא נייר שזורקים,מה../images/Emo20.gif@

הורים הם לא נייר שמשתמשים וזורקים הורים הם לא בנקט שלוקחים כסף והולכים הורים הם לא אבן צור שלעולם אינה נסדקת הורים הם לא רק שם משפחה או שלט על הדלת. כי הורים הם נייר שסופג הכל. והורים הם כמו בנק שלתת הוא יכול, אך צריך להיכנס,לשבת ולדבר ואולי להחזיר במועד מאוחר יותר. הורים הם אבן גיר רכה וגם שבירה, הורים הם שם משפחה עם ייחוס שיש בו אמירה. הורים הם משפחה גדולה וגם מורכבת שעל גבה תרמיל גדול סוחבת. הורים הם אנשים שלפעמים טועים, אך גם יטעו-בלי סוף הם אוהבים. הורים לעולם יהיו הורים אם ילדם בן 8 או בן 50 אבל גם הורים הם חומר מתכלה מתעייף עם השנים לכן,לעיתים כשמזדמן, טיפול מונע של חיבה ויחס חם, יכול אולי מעט לעכב את הזקנה ולתת פסק-זמן של כבוד,הנאה והנעה. מקור לא ידוע
 

ניקו 45

New member
בוקר טוב עם ../images/Emo79.gifמקסים בהקדשה

לחברתנו פורפורית , מזל טוב לך ועד 120 שנות אושר , שמחה ואהבה . כל שתבקשי לו יהי .... אמן . לך ולכם אבקש להשמיע את השיר הנפלא : הורד . שבוע נפלא , נעים ושקט לכולנו .
 
למעלה