בוקר טוב ובוקר אור.

ה מ ש י ח

New member
בוקר טוב ובוקר אור.

לעזאזל, נסעתי היום איזה 3 שעות לכל כיוון רק בשביל טקס סיום של קורס קצינים שנמשך בערך חצי שעה. מילא. מישהו יודע אם יש ספרים חדשים באופק?
 

Susan Death

New member
../images/Emo45.gifשאלה נפלאה

אני מעבירה את הזמן המעט שיש לי לקרוא בסיפורים סיפורים מFRAGILE THINGS, אבל אשמח לראות עוד ספר ממש בקרוב
 

GoOtZi

New member
האמת...

שהספר הכי חדש שיצא הוא התסריט של "Beowulf", [אין לי שמץ של מושג איך לכתוב את זה בעברית] שיצא בתור ספר חדש.. למרות שהוא במילא אמור לצאת בתור סרט בקרוב. למי שלא מכיר, גם הסיפור הזה מבוסס על מיתולוגיה (סקנדינבית אם אני לא טועה[אבל אולי סלבית]), ובייוולף[תהרגו אותי אם כותבים את זה ככה] הוא לוחם סקנידנבי (החלטתי על סקנידנביה) שיוצא לקרב נגד גרנדל, המפלצת שמטרידה את מנוחתם של הכפריים. אחרי שהוא מחסל את גרנדל, אמו יוצאת למסע נקם רצחני ומתגלה כאויב אכזרי לא פחות. הסרט הוא עד אנג'לינה ג'ולי ואנתוני הופקינס. בכל מקרה, התסריט/ספר יצא עכשיו בחו"ל.
 

Yvaine

New member
"Beowulf"="בייוולף"

קראתי כמה מקומות שכתבו ככה
חוץ מזה, זה לא יוצא בתור ספר, זה יוצא בתור ספר-תסריט, כמו שיצא ל"מסכת המראה". וכן, כמובן, בתור סרט. וגם עשו קומיקס שמבוסס על התסריט (שאגב נכתב עם עוד מישהו, אבל אני לא זוכרת מי). מה עוד באופק? יש שיר שהוא כתב פעם לטורי איימוס (Blurberry girl) שהופך בקרוב לספר מאוייר (האיורים בשלבי סיום, עד כמה שאני יודעת. ראיתי שניים והם ממש מדהימים), ואם אני זוכרת נכון - האיורים הם של צ'ארלס וס (אותו אחד שאייר את אבק כוכבים). יש ספר ילדים (שיהיה גם הוא מאוייר) שנקרא "ספר בית הקברות" (The Graveyard Book), שמספר על תינוק שכל משפחתו נרצחת מלבדו והוא יוצא מהבית ומגיע לבית הקברות, שם גופות ורוחות ושאר יצורים מגדלים אותו. יש עיבוד קולנועי לקורליין, שהוא למעשה אנימציה ולכן ייקח לו עוד זמן רב. ובטח יש עוד משהו באופק, כי זה ניל, ותמיד יש לו אלף משהו-יים באופק
 

Yvaine

New member
בטח Frgile Things הוא הבא שיתורגם...

הוא האחרון שיצא, אחרי הכל. אבל למה עברית?
 
למעלה