בוקר טוב ובהצלחה.. לכול מי שנבחן בעוד מספר שעות בבגרות באזרחות, (אמן זה נגמר..) בהצלחה...
Y yoli New member 30/5/01 #1 בוקר טוב ובהצלחה.. לכול מי שנבחן בעוד מספר שעות בבגרות באזרחות, (אמן זה נגמר..) בהצלחה...