בוקר טוב ובהצלחה..

  • פותח הנושא yoli
  • פורסם בתאריך

yoli

New member
בוקר טוב ובהצלחה..

לכול מי שנבחן בעוד מספר שעות בבגרות באזרחות, (אמן זה נגמר..) בהצלחה...
 
למעלה