בוקר טוב השעה 07:15

black ross

New member
בוקר טוב השעה 07:15

והרי החדשות מפי BLACK ROSS תחילה עיקרי החדשות :
אתמול בשיחת ועידה חשובה הוחלט כי השבוע אני אהיה שוב לבד בעבודה ואקרע את התחת ....
עוד מארועי השבת בביתי ששוכן במיקום סודי בארץ נפלו שני טילים מסוג שונה טיל אחד שניר|סגדש|וטיל נוסף חני....יש לציין ששני הטילים נחתו אצלי הישר למיטה מה שיצר מצב פיצוץ (לפחות מבחינת שניר
)
כתבינו בשטחים דיווח על מצבו רק אתמול בצהריים אחרי שנעלמו עיקבותיו מיום חמישי בלילה עקב המצב הביטחוני ובשיחתנו הסתבר כי הוא מאלו שברחו לאיזור מודיעין דיווחים נוספים בהמשך היום ..... שיהיה לכולנו יום טוב ושקט גלי קאסם מדווחים מהשטח
 

black ross

New member
אופס ../images/Emo6.gif

טוב נו למה ציפיתם אני התעוררתי בחמש וחצי בבוקר מתוך ידיעה שאני לא אראה את הבית עד השעה שמונה בערך אז תצטרכו להבין אותי
 
בוקר טוב לך

מה קורה לך היום? עוד לא התחיל השבוע וכבר מלא בלאגן????? שיהיה לך יום קל ונעים למרות הגזרות של הבוס....
 

black ross

New member
בוקר טוב יפיופה ../images/Emo99.gif

מה קורה ? איך עברה עלייך השבת ? מה שלום ניר ? מה שלום מיקה ? מה שלום מקס ? בקיצור מה שלום כולם
ראית מה נפל עלי
אני חושבת שכבר עדיף שייפול עלי סקאד ... אין מה לעשות ... נקווה שהשבוע יעבור מהר ... הכי גרוע זה שיש לי גם לימודים להשחיל תוך כדי עבודה ולקראת סופ"ש יש לי אירוע בצפון ובשישי שבת אני הולכת לסבתא שלי ולא אי אפשר לדחות את זה מכיוון שהיא התאשפזה אתמול בלילה כי היא מאוד חולה מקווה שנדע היום מה יש לה .... בקיצור נקווה לטוב ..... גלי קאסם שירן
 
למעלה