black ross
New member
בוקר טוב השעה 07:15
והרי החדשות מפי BLACK ROSS תחילה עיקרי החדשות :
אתמול בשיחת ועידה חשובה הוחלט כי השבוע אני אהיה שוב לבד בעבודה ואקרע את התחת ....
עוד מארועי השבת בביתי ששוכן במיקום סודי בארץ נפלו שני טילים מסוג שונה טיל אחד שניר|סגדש|וטיל נוסף חני....יש לציין ששני הטילים נחתו אצלי הישר למיטה מה שיצר מצב פיצוץ (לפחות מבחינת שניר
)
כתבינו בשטחים דיווח על מצבו רק אתמול בצהריים אחרי שנעלמו עיקבותיו מיום חמישי בלילה עקב המצב הביטחוני ובשיחתנו הסתבר כי הוא מאלו שברחו לאיזור מודיעין דיווחים נוספים בהמשך היום ..... שיהיה לכולנו יום טוב ושקט גלי קאסם מדווחים מהשטח
והרי החדשות מפי BLACK ROSS תחילה עיקרי החדשות :