בוקר טוב דידי

phantom

New member
בוקר טוב דידי



לא שהיום יש לי משהו מיוחד להגיד לך, אבל מה לעשות כוחו של הרגל... אז שיהיה לך יום נעים וחמים, יענו בלי החמות שלך, ושהשמש תזרח מעליך ומעל ביתך. ובכלל יום טוב לכולם פנטום הצ`ט
 

דידי(בת

New member
בוקר טוב פנטום...>אוףףףףףףף מכריח אותי לענות לו..>



לא שיש לי משהו מיוחד לענות לך...שיהיה לך יום קריר ונעים <מה חורף.. לא?> יענו עם! החמות שלי... חחחחחחחחחח.... שהגשם יזלוף מעל רעפי גגך פנט..<נו מה אמרנו חורף לא???> בייייייייייייי איש מצחיק אחלה יום! ד.א. מה פתאום אתה מאחל לכולם בהודעה פרטית בשבילי?????? אוף
 

phantom

New member
שום דבר שאני עושה לא טוב בשבילך ? תשכחי מחתונה...



 

דידי(בת

New member
לאאאאאאא פנטום.. מה עם המוזמנים???



סליחה.. מחילה.. כיפורים... לא התכוונתי.. בחיי.. יאלה.. תגיע לחופה.. אני מחכה לך ... חחחחחחחחחחח פנטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט<ככה רגילה.. הצ`ט..> ביי נשמה.. ימבה בתים.. ביי
 
למעלה