לא שהיום יש לי משהו מיוחד להגיד לך, אבל מה לעשות כוחו של הרגל... אז שיהיה לך יום נעים וחמים, יענו בלי החמות שלך, ושהשמש תזרח מעליך ומעל ביתך. ובכלל יום טוב לכולם פנטום הצ`ט
בוקר טוב פנטום...>אוףףףףףףף מכריח אותי לענות לו..>
לא שיש לי משהו מיוחד לענות לך...שיהיה לך יום קריר ונעים <מה חורף.. לא?> יענו עם! החמות שלי... חחחחחחחחחח.... שהגשם יזלוף מעל רעפי גגך פנט..<נו מה אמרנו חורף לא???> בייייייייייייי איש מצחיק אחלה יום! ד.א. מה פתאום אתה מאחל לכולם בהודעה פרטית בשבילי?????? אוף