בוקר טוב בנות!

בוקר טוב בנות!

הסדרה הכי טובה שהייתה אי פעם בטלויזיה הסתיימה לצערי, חוץ מזה שהיא הייתה מצויינת ולמדתי ממנה המון, הבנתי למה כל כך ציער אותי שזה נגמר. במהלך הסידרה למדתי שאני יכולה למצוא את עצמי בכל אישה שנכנסה לבית. איזה שהוא דפוס התנהגות, איזו בעיה ביחסים וכו... אבל הכי הרבה הייתה לי הזדהות עם ניאמבי. מהרגע שהיא נכנסה לבית, הייתה לי תחושה כאילו שאני שם, שיש בה כל כך הרבה דומה לי, כמעט את אותן הבעיות. זאת אומרת, אני לא סובלת מדיכאון קליני,אני לא מרחיקה את עצמי מאנשים, ואני לא שונאת את עצמי כמו שהיא, (אני בעצם לא שונאת את עצמי בכלל, ואין לי בעיה עם דימוי גוף למרות שאני רחוקה מלהיות חתיכה כמו ניאמבי). הפליא אותי לגלות שהיא חושבת שהיא מכוערת, כשאני חשבתי שהיא אחת הנשים היפות ביותר שהיו בתוכנית, אבל הבעיות שיש לה עם גברים למשל, עם השאיפות לעתיד, הפגיעות שלה, הסיפור שלה עם מר מצב... זה בדיוק אותו הסיפור שהיה לי לפני כמה שנים, קשר שנמשך ונמשך, משיכה מינית שאי אפשר היה להתעלם ממנה, אהבה שלי אליו שלא ידעה גבולות, היכולת להרגיש אותו כשהיה קרוב פיזית גם בלי שאדבר איתו ואדע איפה הוא בכלל, להרגיש בתוך הגוף שלי כשמשהו לא טוב קורה לו, היכולת להבין מה הוא רוצה להגיד גם בלי מילים,מבחינתי זה היה קשר מדהים בחיבור הרוחני בנינו, אבל הוא לקח כל מה שנתתי בתיאבון גדול ולא נתן אף פעם שום דבר בתמורה אלא גרם לי כל פעם להרגיש שהנה.. הוא כבר איתי.. הנה הוא אוהב אותי... אוטוטו נהיה ביחד... ואני חיפשתי פירושים בין השורות, והייתי צמאה ורעבה לאהבה שלו שלא הגיעה עד היום וכבר לא תגיע, אני שמחה שבאיזה שהוא שלב הבנתי שהוא לא מתאים לי, שהוא לעולם לא יהיה מסוגל לאהוב אותי כמו שאני רוצה, שהוא בכלל לא ראוי לי. אבל הבעיות שלי עם גברים לצערי לא נגמרו , חיכיתי להתפתחות שלה כדי שסוף סוף אני אקבל תשובות לשאלות שיש לי כבר שנים לגבי עצמי, מה לעזזל אני עושה לא בסדר שככה לא הולך לי , כמו שאני רוצה , או כמו שאולי צריך להיות, (לא רק בתחום הרומנטי אלא גם בתחום העיסוק שלי) חשבתי שהנה אולי מניאמבי תבוא הישועה, ואז הגיעה הבשורה הארורה שזה נגמר, ושוב מצאתי את עצמי נשארת בלי תשובות, בלי תרגילים שאוכל ליישם על עצמי כדי להגיע לתשובות האישיות שלי. כנראה שזה צריך לבוא לבד , אחרי הכל... וכנראה כמו שאומרים, שלכל דבר יש זמן, אולי בסוף יפול גם אצלי האסימון.
 

פיפיטה

New member
זו שמפנימה בוקר טוב

ממש נגעת ללבי כמה חבל שהטיפול בניאמבי לא הסתיים והיא לא התקדמה . אולי תמצאי תשובות בפורומים אחרים שמתאימים למצבך. מאחלת לך כל טוב והצלחה בחיים.
 
תודה

אני מסיקה מכך שכנראה אני צריכה למצוא את הדרך לתשובות שלי לבד, לכל דבר יש סיבה, זה לא סתם תפס אותי ככה, ולא סתם נגמר בדיוק בנקודה כל כך חשובה בשבילי, התוכנית הזו עזרה לי מאד בתקופה הכי קשה בחיים שלי והצילה את חיי ממש! יש דברים שצריך להגיע אליהם לבד, ולכל דבר יש את הזמן הנכון לו שיקרה... יהיה טוב בעזרת השם!
 

גלינקה2

New member
את יכולה לנסות ולהתייעץ כאן

ואולי תקבלי תשובות. נסי להיזכר במקרים דומים לניאמבי. אני זוכרת שבתאני היתה די מדוכאת ואחר כך היא פרחה. בקשר לגברים שלא מתחייבים לדעתי יש כאן צורך תת הכרתי לא להתחייב לגבר יחד עם הפחד להודות בזה. היתה עורכת דין בלונדינית שהיה לה מקרה דומה של שלושה גברים שתמיד התחמקה מהם. בקשר לעיסוק לדעתי כדאי לך לנסות את השיטה של "הסוד" של חוק המשיכה ובאתרים של "הסוד". נראה לי שבמקום להתעמק ולחטט בתוך הבעיות עדיף לנסות שיטות של חשיבה חיובית גם אם זה נראה קצת קיטשי.
 
בוקר טוב

יש דברים שבמהלך התוכנית הבנתי , תוך כדי ההקשבה לבנות בתוכנית, הבנתי וקלטתי דברים שנכונים גם לגבי. כמו שכתבתי, הבעיה שלי עם גברים לא נגמרה בבחור ההוא, אלא הלכה ונהייתה גרועה יותר, הבעיה שלי היא להבין איך בדיוק אני מושכת אלי את הגברים האלה שעושים לי נזקים, ובמיוחד האחרון, וחשיבה חיובית? הגבר האחרון זה שמוטט אותי יותר מכולם , לפני שהכרתי אותו הייתי הכי חיובית בעולם, ביקשתי גבר שיתאים לי שיאהב ויכבד ויעריך ויהיה החבר הכי טוב, הייתי סבלנית ולא הסכמתי להתפשר, ואז הגיע בן אדם , שכשהכרתי אותו חשבתי שהוא הבן אדם הכי מושלם עבורי, כאילו נתפר בדיוק למידותיי, ענה על כל התפילות השאיפות והבקשות שלי, מתנה משמיים, מתנה ופיצויי על כל הסבל שנגרם לי ע"י גברים בעבר, הייתי זהירה מאד, נכנסתי לקשר לאט לאט, לקח לי זמן להתאהב, ובסוף אחרי חצי שנה, גיליתי שהוא שיקר לי , והשקר הזה גמר אותי, הייתי בדיכאון נוראי תקופה ארוכה מאד, בכיתי שנה שלמה בלי הפסקה, לא הסכמתי להיפגש עם אף גבר, לא עניין אותי, איבדתי את האמון שלי בגברים, באהבה, בזוגיות, מאז כל מה שאני רואה מסביבי נראה לי מזוייף, ואני כל פעם מוכיחה לעצמי שאני צודקת, שאין דבר כזה גבר נאמן, כל אדם שאני פוגשת אני משליכה עליו את ההתנהגות וצורת החיים של הגבר ההוא, אני לא מתקרבת לאף אחד, או שאם כבר מתקרבת זה לא קירבה ריגשית, בודקת היטב מי יכנס לחיי,אני מפחדת פחד מוות להיפגע ככה שוב, ומעדיפה למות ושלא יקרה לי שוב דבר כזה. אבל אני לא מרוצה מהמצב הזה שבו אני נמצאת היום, כי אני כן זקוקה נואשות לזוגיות, לאהבה, לקירבה, לאינטימיות, למרות הכל לא מוכנה לוותר על זה, אבל זה לא קל. ויש לי על מה לעבוד כדי לחשוב אחרת ולדעת איך לזמן לחיים שלי באמת בן אדם שיהיה נכון לי, וקצת קשה לעשות את זה לבד בלי עזרה מקצועית.
 

גלינקה2

New member
יש גברים נאמנים

מניסיון אישי אין מה לאבד את האמון בגברים. ובקשר לסיכוי להיפגע שנית, בכל דבר יש סיכון אבל אין ברירה. אחד הדברים שיכולים להקל על הפחד מכישלון הוא לא להפוך את בן הזוג לדבר היחידי והעיקרי בחיים. לא לשים את כל הביצים בסל אחד. יש אפשרות ליהנות מחברים, מתחביבים, ממשפחה. גם שם יש אהבה, קירבה ואינטימיות. כאשר אין דבר אחד אז יש דבר אחר. עוד דבר שכדאי להביא בחשבון שזוגיות היא לא רק בן הזוג, זה גם בניית משפחה, והדבר הזה, משפחה, הוא גדול ומתגמל ומביא עוד אינטימיות ואהבה. את יכולה עוד לבדוק בערב ארוח של ענבל או באתר שלה, בהודעה בדף זה, מה עושים במצב כזה של צורך בזוגיות ופחד ממנה. את יכולה גם להתקשר לערוץ 2 אם אין לך בעיה עם זה (אני לא הייתי מסוגלת לפרסם את הבעיות שלי בטלוויזיה) באחת ההודעות בדף זה.
 

גלינקה2

New member
את יכולה להיכנס למיי ספייס של ניאמבי

ותגלי שם את ניאמבי באתר עמוס בפרפרים, תמונות שלה, ואמירות אופטימיות. נראה לי שהיא יצאה מהדיכאון והיא כבר יודעת שהיא יפה והיא אוהבת את עצמה. גם מבחינה מקצועית היא מסודרת, בקשר עם מישהו אבל עדיין לא נשואה. אם יש לך סבלנות לצלול לתוך הדף העמוס שלה את יכולה ללמוד עוד עליה ואולי למצוא את האימייל שלה שאני לא מצאתי ולשאול אותה יותר.
 
למעלה