בוקר טובבבבב..

בוקר טובבבבב..

קפה תה שוקו מיץ תפוזים תפוחים או לימונדה.. יש גם עוגיות.. בקיצור.. שיהיה יום משגע..
 
בוקר ..

טוב ליום טוב ותקשיבו לקול הפנימי שלכן/ם לכו לכל מקום שהוא מוביל אל תקשיבו לאף אחד אחר זוהי הדרך להקשיב לעצמכם ולעשות לעצמכן/ם רק טוב יום של שמחה חיבוק וריקוד ובעיקר אהבה ליאור
 

שמים1

New member
בוקר טוב לכולכם ../images/Emo96.gif../images/Emo212.gif../images/Emo42.gif

אחתוש , אחלה ארוחה קונטיננטלית שמת לנו
יום נעים ורגוע לכם
 
בוקר חדש רביעי../images/Emo13.gif

יום נפלא לאנשי קסם הוירטואליה יום נפלא לך טאקילה יום נפלא לכל אדם גבר ואישה יום נפלא מלא שמחה ואהבה
 

טאKילה

New member
בוקר טוב האישה הנוכחית../images/Emo39.gif

הדבקתי את הודעתך לשירשור הבוקר, נהוג בפורום לפתוח שירשור אחד של בוקר ואליו מתחברים כולם.
 
בוקר טוב לכולם..../images/Emo24.gif

יום חמים ונעים בחוץ.. מתאים ללכת לים. יאלה מי בא ?
שיהיה לכולכם יום נפלא ושמח.
 
בוקר אור, אתמול פוטרתי

ועכשיו אני במתח עז: האם הפיטורים הם גם מטעם משרד החינוך? או רק מטעם הקהילה לה נתתי את כל כולי משך תקופה ארוכה מאוד? ליום חמישי פתרונים.
 
../images/Emo105.gif חיבוק ממני

|אחרי כל הנתינה שלך ואחרי כל ההשקעה שלך.. מקווה לך לרק טוב ליאור
 
רק טוב

מצטערת עבורך על הפיטורין מי יתן ובחמישי יגיעו פתרונים ואיתם בשורה טובה שתמשיכי בעבודה
 

שמים1

New member
יהצטערתי לשמוע מפוזרת ../images/Emo24.gif

אבל במקצוע כמו שלך את יכולה לפתוח לך גן פרטי בבית ושיקפצו לך כולם .
 

הAני

New member
בוקר טוב../images/Emo96.gif../images/Emo96.gif../images/Emo42.gif../images/Emo20.gif../images/Emo96.gif

בוקר עייף
אבל היה לי אתמול כזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני על ענן
ואני לא יורדת מכאן אלא בצניחה טנדם
יום מקסים כולם
 

טאKילה

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif../images/Emo96.gif

יום קסום, ושהחום ירגע נמס לי המוח מהחום הזה.
בוקר נפלא אחתוש,ליאור,שמים,אהבה ובוסות,מפוזרת
 

ערו

New member
בוקר יפה לעיניים

ראו מה זה מגישת טלויזיי.. אהה? מתי אצלינו מתי? יום יפה לכולם
 
למעלה