בוקר דבש לכולם !

  • פותח הנושא RN2
  • פורסם בתאריך

RN2

New member
בוקר דבש לכולם !

Sub6 - Droid Save Da Queen (Wizzy Noise Rmx אחלה רמיקס.
 
נצל"ש

אלבום מעולה של שניים מענקי הזמר הישראלי-שלום חנוך ושלמה ארצי בהופעה בקיסריה-הופעה עם אנרגייה אדירה ואחלה מוזיקה כמובן יש להם גיבוי של מיטב נגני ישראל-אבי סינגולדה,רוני פיטרסון,אשר פדי,מאיר ישראל אלבום אדיר (שבמחיר מצחיק אגב-70 שקל לדיסק כפול)... רשימת השירים: דיסק 1: 1. כמה טוב שבאת הביתה 2. שינויי מזג האוויר 3. אדם בתוך עצמו 4. האהבה הישנה 5. קח לך אישה 6. נוף ילדות 7. נגד הרוח 8. לאן, לאן, לאן 9. למה לי לקחת ללב 10. אחרי הכל את שיר 11. ככה וככה 12. פתאום כשלא באת דיסק 2: 1. גבר הולך לאיבוד 2. תפסתי ראש על הבר 3. לאט לאט 4. זה מה שנשאר 5. אגדת דשא 6. היא לא יודעת מה עובר עלי 7. אהבת נעורי 8. ירח 9. סוף עונת התפוזים 10. לא עוזב את העיר
 

TRANCE ADDICT

New member
נועם זה זיוף...פסייפוינט שחררו

אתמול כמה ''אנרליסים'' שהם בכלל זיופים והרמיקס של וויזי אחד מהם...אני כמעט בטוח בזה...
 
למעלה