אפרסקית עסיסית
New member
בוקר אחרון של........./images/Emo140.gif
בוקר אחרון של השנה....... הודעות אחרונות לשנה הנוכחית..... ולו לרגע קט חשבתי, על האנשים פה בפורום, משהו רע אז לאחר ההודעה של אתמול.... והעידוד הנפלא, תודה תודה על התמיכה. ואפלו עם היא וירטואלית... חיבוק גדול לשנה החדשה,בילוי נעים למי שמבלה היום. והרבה הרבה נשיקות.... ומי יודע עוד מה
בוקר אחרון של השנה....... הודעות אחרונות לשנה הנוכחית..... ולו לרגע קט חשבתי, על האנשים פה בפורום, משהו רע אז לאחר ההודעה של אתמול.... והעידוד הנפלא, תודה תודה על התמיכה. ואפלו עם היא וירטואלית... חיבוק גדול לשנה החדשה,בילוי נעים למי שמבלה היום. והרבה הרבה נשיקות.... ומי יודע עוד מה