בוקר אחרון של.......

בוקר אחרון של........./images/Emo140.gif

בוקר אחרון של השנה....... הודעות אחרונות לשנה הנוכחית..... ולו לרגע קט חשבתי, על האנשים פה בפורום, משהו רע אז לאחר ההודעה של אתמול.... והעידוד הנפלא, תודה תודה על התמיכה. ואפלו עם היא וירטואלית... חיבוק גדול לשנה החדשה,בילוי נעים למי שמבלה היום. והרבה הרבה נשיקות.... ומי יודע עוד מה
 
ראשית יום כתום לכולם

יום אחרון לשנת 2004 תכלה שנה וקלילותיה: שביבי יוריד מעל צאורינו את הבלוף של שנת 2004 מס צמיחה {רק החודש 3100 ש"ח ] ומאחל לפורום ששנת זיוני המוח תחלוף , ותחל שנה מלאה בזיונים אמיתיים ,והמון בריאות לכולם.
 
נ.ב. לפועמת

הגיע הזמן להחליף את תחתוני התחרה או החוטיני לתחתוני כלומאינלי, בטוח שיתאימו לך יותר.
 
למעלה