בוקר אור..

בוקר אור..

בוקר אור לכולםםםםםם השמיים תכולים הציפורים מצייצות השמש אט אט מרקיעה לשחקים שיהיה לכולם בוקר צח וזיווני
 

m i c h a l i

New member
בוקר טוב ../images/Emo175.gif../images/Emo98.gif

סופשבוע בפתח תמיד מעלה לי חיוך... השבוע הזה טס ( טוב ככה זה כשנהנים... והבוס בחופשה חחחח) בוקר טוב לכל החדשים
בוקר טוב לכל המתחדשים
בוקר טוב לאלה שרק מציצים
שיהיה לנו סופשבוע נפלאאאאאאאא
 

יפיופי

New member
אחלה בוקר לכולם../images/Emo135.gif

גם אני מריחה סוף שבוע וזה עושה לי טוב על הנשמה.
 
אה טוב

בשעה כזו אני כבר באטרף של עבודה. אז בוקר טוב, היה למרות העבודה וערב טוב, אין ספק שיהיה ולילה טוב, נו עוד מוקדם להגיד. הלו פורום.
 
למעלה