בוקר אור!

mimeli

New member
בוקר אור!../images/Emo42.gif

עורו עורו ציפורי שיר..
מה שלילה אחת של שינה רגועה לא עושה לבת אדם..
אחרי כמה לילות של מחשבות מתרוצצות בראש ושינה לא שקטה, קמתי היום "כמו חדשה"(טוב, נו.. כמו "יד שניה -מצב טוב מאוד. בלי פגיעה בשסים"..) אולי כי לאט לאט אני רואה שהכל מסתדר..מבחינת פסח, קיונות וכאלה..(חיי הנשואין וכל השאר מחכה לאחר פסח..די! כמה אפשר להעמיס..) אז, נכון- הצלחתי לשחרר המוון השנה , לזרום, לתת לבורא עולם לנהוג.. אבל מדי פעם האגו קופץ ואומר:"איך תספיקי? איך תגיעי לפסח?" אז..אני נלחצת מעט.. אבל..הקניות, כולל בגדים לכל בנות הבית(גם לי!!!) מאחורינו. היום באים לנקות את המטבח..יחד איתי. מחר נסיים את חדר הבנות. ומה שנשאר חוץ מזה -זה לסיים בחדר השינה שלי ולנקות את חדר האמבטיה(להרגשה הטובה שלי, כי חמץ ממש אין שם..) אז..שקט, אגו- תרגע!! זה היה 60 שניות של קפיצה לפורום המקסים הזה, כדי להגיד "שלום" ושאני עדין חיה וקיימת.. חוזרת לנקיונות. אוהבת אתכם סימון
 
למעלה