בוקר אור עולם

בוקר אור עולם

איזו שמחה, איזה כיף, איזה רון בלב.... הנני כאןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בעוד שיעור שהכי יעיל יהיה הביקורים התכופים בתפוז. יום נפלא.
 

sahr12

New member
מה עכשיו???

לומדים איך לוחצים על המקשים???חחחחחחחחחחחח........ יום נעים.........
 

חניבעל.

New member
אני רואה

שכבר למדתם ללחוץ על ה"התחל". חבל - רציתי להתחיל איתך.
 
למעלה