בוקר אור לכולם!

גוזלון

New member
בוקר אור לכולם!

במשך השבת אני לא נכנסת לפורום, היום בבוקר נכנסתי והסתכלתי על דברים שנכתבו... שמתי לב למה שיערית ואוריאנה רשמו אז יקירותי, צר לי לאכזבכן, אין פה שום זיוף אין לי מושג מי אתן חושבות שאני (ולמען האמת זה גם לא כזה מעניין) אבללללללל בשביל השקט הנפשי שלכן אין פה שום הונאה, שום תרמית ושום זיוף אני רושמת ואמשיך לרשום מה שבא לי , לא זקוקה לאישורכן, מי אמר שחרייה זה רע? אם תנסו קצת "להשתחרר" , לצאת טיפה מהכבדות גם אתן תצליחו להנות מהחרייה הזו.... קצת הומור, באחריות שזה לא מזיק....
 

גוזלון

New member
ממש לא שושן...

וזה בדיוק העניין ... אני לפורומים נכנסת רק בשעות העבודה בעודי במשרד... לא רוצה להפןך את "התחביב" הנ"ל ליותר ממה שהוא להפכו למשהו מרכזי וממכר יתר על המידה... לכן בקטע עקרוני מעבר לשעות העבודה אני לא פה (לשמחתם הרבה של מס´ אנשים...)
 
אני בעד קטעים עקרוניים

באופן עקרוני, זאת אומרת.
 
מתוקה שלי

אני לא טענתי להונאה. טענתי, ואני עדיין טוענת, שזבל הוא זבל הוא זבל. ולא משנה מי משפיך אותו. אוריאנה
 

גוזלון

New member
ואני אמרתי

שאני לא מוצאת בזה שום רע לא מקובל עלייך ? בעייתך! חבל שאת לא רואה דברים כמוני אבל אין לי כוח וגם לא יותר מדי רצון לנסות לשכנע אותך.
 
למעלה