בוקר אור לכולם!
במשך השבת אני לא נכנסת לפורום, היום בבוקר נכנסתי והסתכלתי על דברים שנכתבו... שמתי לב למה שיערית ואוריאנה רשמו אז יקירותי, צר לי לאכזבכן, אין פה שום זיוף אין לי מושג מי אתן חושבות שאני (ולמען האמת זה גם לא כזה מעניין) אבללללללל בשביל השקט הנפשי שלכן אין פה שום הונאה, שום תרמית ושום זיוף אני רושמת ואמשיך לרשום מה שבא לי , לא זקוקה לאישורכן, מי אמר שחרייה זה רע? אם תנסו קצת "להשתחרר" , לצאת טיפה מהכבדות גם אתן תצליחו להנות מהחרייה הזו.... קצת הומור, באחריות שזה לא מזיק....
במשך השבת אני לא נכנסת לפורום, היום בבוקר נכנסתי והסתכלתי על דברים שנכתבו... שמתי לב למה שיערית ואוריאנה רשמו אז יקירותי, צר לי לאכזבכן, אין פה שום זיוף אין לי מושג מי אתן חושבות שאני (ולמען האמת זה גם לא כזה מעניין) אבללללללל בשביל השקט הנפשי שלכן אין פה שום הונאה, שום תרמית ושום זיוף אני רושמת ואמשיך לרשום מה שבא לי , לא זקוקה לאישורכן, מי אמר שחרייה זה רע? אם תנסו קצת "להשתחרר" , לצאת טיפה מהכבדות גם אתן תצליחו להנות מהחרייה הזו.... קצת הומור, באחריות שזה לא מזיק....