***בוקר אור יקום***,,,,,

בני33

New member
***בוקר אור יקום***,,,,,

בפריסת חבילת הקלפים ובחירת קלף על ידי המטוטלת,הועלה הבוקר,זה המסר; *אתה חייב לבקש,אם אתה רוצה לקבל* יום טוב.
 
../images/Emo20.gifאני אמנם לא אוהבת את המילה "חייב/ת"

אבל מעבר לזה, מאד מסכימה עם המשפט הזה. אפשר להרחיב אפילו ולומר שאין צורך לתת אם לא נתבקשנו. משום שיש לרבים מאיתנו נטייה לתת מבלי שאף אחד ביקש מהם משהו.
 
למעלה