בוקר אור חצילים..!! שייייילום לכולם ובוקר אור אתמול הצפתי טיפה ת`פורום ולמען האמת נמאס לי מפה (פפחחחח בטח...) לכל מי שפה שיהיה יום מקסים ואודליה, ברוכה הבאה לפורום אני טייגרית... נעים מאוד להכיר..!! (-: