בוקר אור חצילים..!!

tiger rrr

New member
בוקר אור חצילים..!!

שייייילום לכולם ובוקר אור אתמול הצפתי טיפה ת`פורום ולמען האמת נמאס לי מפה (פפחחחח בטח...) לכל מי שפה שיהיה יום מקסים ואודליה, ברוכה הבאה לפורום אני טייגרית... נעים מאוד להכיר..!! (-:
 
בוקר טוב......

כרובית חמוצה...... שיהיה לך יום נפלא..... ואני עדיין מחכה לך.......
 
למעלה