בוקר אורררר..

בוקר טוב ליום טוב

קראתי הבוקר שוב בספר ורציתי להביא את זה לכם לפה: פרח בבוקר לא מאמין שבערב הוא יקמול אבל בכך טמון היופי בבוקר הוא כל כך זוהר כל כך נפלא כל כך מלכותי, ובערב הוא קמל. חשבו על פרח ששוי מאבן או מפלסטיק- הוא נשאר הוא אף פעם לא יבול אבל שדבר אינו נובל, הוא גם אף פעם אינו פורח... וזה כל כך נכון והיום התעוררתי לבוקר ליום חדש ליאור
 

odo13z

New member
בקר טוב.........../images/Emo66.gif

יום שני.... יום של פרידות. יום של חיבוקים חמים. יום של אהבות שמנסות לשרוד. יום של געגועים שקורעים לנו את הלב. יום של תקווה.... שמחר אולי יהיה....טוב יותר. האהבה תפרח לה...מחדש. החיוכים ישובו אל הפרח ואל הכרוב..... סליחה ומחילה מבורכים..... ינוחו על מפתן הבית..... יללללללללהההההההההה........די. יום טוב.
 

שמים1

New member
בוקר טוב אודו ../images/Emo42.gif

כתבת יפה. שיהיה לך יום מלא ב -
 
יום חדש../images/Emo140.gif

תמיד עם אופטימיות תמיד עםתקווה לטוב יותר תמיד עם אהבה בלב תמיד עם חיוך מאחלת לך יום נפלא
 
זהו שזה יום מלא דפיקות

אני הולך להרוס את האמבטיה של אחי ולבנות לו חדשה באמת אני לא מבין מה המשפחה שלי חושבים שאני
פעם הוא רצה לקחת את כל המשפחה לארצות הברית אז הייתי צריך לשבת שבועיים וללמד אותם על אמריקה ולהכין מסלול,כל דבר שמתקלקל ,כל מה שזז ,להחליף מכונית לקנות חדשה ,לשפץ את הבית , מזל שילדים הם עושים לבד .
 

שמים1

New member
אתה יכול לתקן לי את הרגל? ../images/Emo152.gif

נקעתי אותה בשבת.
 
בוקר טוב לכולם ../images/Emo140.gif

וואו כמה בגדים יש לי לגהץ עכשיו. וזה הדבר הכי שנוא עלי.. מי מתנדב לעזור ?
שיהיה לכולכם יום נפלא חברים יקרים. }{
 

הAני

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif../images/Emo20.gif

מבטיחה לחייך
והמון. אחרי כושר, לפני ארוחת הבוקר וכל היום עוד מחכה לי ארוך ומלא אירועים ואנשים. ככה אני אוהבת
יהיה אחלה יום
 
בוקר של יום שני../images/Emo140.gif

בוקר נפלא טאקילה יקרה בוקר קסום אנשי הקסם יום שמח ואוהב לכולם 'תגעגעגעתי אחרי היעדרות של כמה ימים....ושוב איתכם
 
בוקר טוב ../images/Emo203.gif../images/Emo42.gif

יום נפלא גם לך אחתוש,אני רעב מי מכינה לי
בסוף מובטח
ו-
ברכב .
 
בוקר מקסים...../images/Emo96.gif../images/Emo212.gif

אוחחחחחחח איך בא לי חופש
אבל חופש אמיתי כזה אתם יודעים כמו שאעשה בספטמבר כן
הנה אני באה ארה"ב...
יום טוב ותרגישו טוב
 
למעלה