בוקר אורררר..

היי JOZ ../images/Emo24.gif../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif

לבקשתך הפעלתי כמה מנועי חיפוש והנה מצאתי 3 שירים יפיפיים . הורידי ע'י לחיצה על מקש ימני בעכבר ושמירה בתיקיה. בהצלחה!כתבי לי איך היו השירים. ביי
 

paloma blanca

New member
../images/Emo24.gifאיזה כיף לי JOZ

את קיבלת וגם אני נהניתי
 

jozefin3

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifתודההההההה

איש
של
חוץ משיר אחד, השני!!שלא היה זמין כעת!!
ה-2 אצלי.......כיף תודה ...........נהנת לי
 

jozefin3

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifנשיקות , תודה שוב...אומנם רק

אחד עבד, אך לא נורא
תודה ענקית על הרצון והנכונות לעזור לי
ועכשיו אני מאזינה לו, בלי מילים , רק נעימה
 

ערו

New member
בוקר עליז

יום רביעי הוא יום מיוחד עבורי, יום שמוקדש לביקור קבוע בכל שבוע , נוסע לאמא שלי הרוחקה .. יושב איתה,מקשיב לה,אוכל ממטעמיה, היא נהנת,אני מאושר.. יום רביעי הגדול הגיע!!! הרבה שמח לכם!
 

jozefin3

New member
../images/Emo140.gifבוקר עליז ונחמד עירו, חשוב מאוד

להקדיש , לאמא...תמיד
, לאהוב להיות להקשיב!!
ולטעום ממטעמי הבית
כיף לדעת , שיש כמוך ,שמקדישים יום לאמא
הנאה מושלמת יחד
בילוי נעים לך
 
למעלה