בוקרשט רומניה או סופיה בולגריה?

kimiwriterit

New member
בוקרשט רומניה או סופיה בולגריה?

לאן מומלץ לטוס בפסח מבין הערים?
איזה עיר יותר זולה?
מה מבחינת צוענים בבוקרשט וסופיה?
 
כמה ימים יש לכם ?

לא הייתי בסופיה, אבל הייתי ברומניה ובוקרשט, כמובן. אז לגבי בוקרשט , עיר לא הכי מעניינת, אפשר לבלות בה יומיים שלושה (והיום השלישי כבר יותר מידי) ולצאת ממנה לכיוון ההרים לבראשוב ושאר עיירות הסקי שסביבה, בתקופה הזו של השנה הכל פורח וירוק. לגבי צוענים: הם בכל מקום, אין מה לעשות. בבולגריה לא הייתי כאמור אבל גם שם יש אוכלוסייה גדולה של צוענים. בעיקרון ברומניה לא חשנו מאיימים על ידם, בעיקר הוטרדנו ע"י ילדים שהלכו אחרינו עם יד מושטת וביקשו נדבה, לא נעים.
 

kimiwriterit

New member
כל פעם שאני טסה לאירופה

יש לי פחד מצוענים... משהו לא מוסבר...
איזו מהערים יותר זולה? מבחינת שופינג וכו'...
 

*צופיה*

New member
6-7 זה המון לכל אחת מהערים האלה

אישית אהבתי הרבה יותר את סופיה. ממש הרבה יותר.
 

jonbaum

New member
אשתי היתה פעם בסופיה

ודווקא התרשמה מאוד לטובה. ארכיטקטורה יפה ומעניינת, אוכל טעים, אנשים לבביים.
לא אמרה כלום על צוענים.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
התלבטתי האם למחוק את כל השרשור והחלטתי להשאיר את המינימום ולמחוק כל ההתייחסויות
לנושאים שאינם קשורים לפורום טיולים וחופשות בחו"ל.
אני מאד מבקשת לא להתייחס יותר לענין שלשמו לא התכנסנו,
אלא אם יש לכם משהו לענות אז רק לשאלה של רומניה מול בולגריה.
 

Cמן רשום

New member
האמת שדי נמאס לי

שאני משקיע זמן ומחשבה לענות על שאלות ואז הן נמחקות בגלל שלא עומדות באג'נדה של המנהלת. באף פורום אחר, מעולם לא נמחקה לי אף לא הודעה אחת ובפורום מקצועי בו הייתי פעיל מאד בעבר אף הוצע לי ע"י הנהלת תפוז מספר פעמים לנהל את הפורום כהוקרה על התרומה שלי לפורום. ופה זאת לא פעם ראשונה כשהודעה שלי נמחקת. אם השתתפותי מהווה מטרד, אסיק את המסקנות לבד.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
טענות נגד המנהלת אפשר להפנות להנהלת הפורומים ו/או לשלוח מסר
למנהלת כדי שתסביר את השיקולים למחיקת חלק מהשרשור.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לתפוז יש תקנון פתוח לקריאה לכל הגולשים/גולשות וזה הלינק לתקנון אנא קרא בעיון סעיף 20:

http://www.tapuz.co.il/general/takanon.asp

מעבר לכך ניתנה לי הסמכות לנהל את הפורום ולפעול לפי שיקול דעתי.
יש לי שיקול דעת להחליט מי פוגע/ת, מי מעליב/ה מי מנסה לעשות מהומה בפורום ומי גורם לאווירה לא נעימה, כמו גם מה הוא פרסום גלוי או סמוי שאינו מותר. אני מאד משתדלת להתייחס בכבוד ובסבלנות לכל גולש/ת בפורום אבל כשנראה לי שקיימת בעיה של חריגה מגבולות שנקבעו על ידי הנהלת הפורומים, אני פועלת על ידי מחיקה פרטנית כלומר תגובה אחת של גולש/ת או שרשור שלם. לפעמים אנשים שענו לענין נתקעו בין תשובות מעליבות/פוגעניות/לא לענין והתשובות שלהם/שלהן נמחקות כי אין דרך להפריד.

במקרה דנן השואלת נכנסה לפינה מאד בעייתית ואיני רוצה שוב להעלות גירה ולהזכיר כמה תגובות קשות שהיו לעצם גופה של השואלת ולא לעצם הענין. לכן פעלתי וגם הסברתי את עצמי בקצרה.

אני מצטערת אם Cמן רשום נפגע כע המחיקה לא כוונה נגדו אישית. הוא יכול היה לשאול אותי במסר מדוע תגובתו נמחקה אבל בחר להעלות זאת בפורום וזו זכותו. אני את תשובתי נתתי לפני כן וכאמור, אין לי כל בעיה עם ביקורת עניינית ויש גם את הנהלת הפורומים.
 


 
אני יודע שיש תקנון

מה שגרם להרמת גבה זאת ההפניה למסר פרטי. זה פשוט צילצל לא טוב, כאילו יש מה להסתיר.
 

Cמן רשום

New member
אני יודע בדיוק מה כתבתי ולא זקוק להסברים

אני חי לפי אמות המידה שלי ולא של מנהלת הפורום או של תפוז. כשאני רואה ביטויים לגזענות, גם אם נובעים מתוך בורות, אני מוצא חובה כבן אדם וכיהודי לכל הפחות להעיר על כך. אם את לא מבינה מה הבעייה עם מה שהיא כתבה אז תחליפי את המילה "צוענים" במילה "יהודים" ותקראי שוב. דברים אלה הרבה יותר חשובים לי וקרובים לליבי מאשר לעזור לאנשים בתכנון החופשות שלהם שזה משהו שמעניין ומהנה אותי אבלי אני יכולי לחיות גם בלי אם הסביבה אינה נעימה לי.

היות ומכל אלפי ההודעות שכתבתי בעשרות פורומים בתפוז במהלך השנים נמחקו רק שתיים ושתיהן על ידיך, אני ממשיך להאמין שהבעייה היא לא אצלי. מה עוד שבאותה הודעה שהיה לך מאד חשוב למחוק, אחרי שהערתי לה על ביטויי הגזענות, גם הצעתי לה יעד שעונה בדיוק על הדרישות שלה.
 

chin1

New member
סופיה מאוד יפה

סופיה מאוד יפה . אבל מעט יותר יקרה מבוקרשט שפחות מעניינת ופחות יפה. לכן הייתי הולכת לסופיה . מה שכן רומניה מתמחה באתרי ספיה שווים אז אם אתם בקטע של ספא לצאת מבוקרשט אז דווקא רומניה נותנת תמורה ממש טבוה למחיר שלה
 
למעלה