בוקררררר טוב,,,

Windbluesea

New member
תעשי לי טובה.....

תשאלי את השכן שגר מולך כמה הוא דורש עבור השכרת הדירה שלו? הפיתה היתה טובה אבל רציתי חביתה!!!!
 
חחחחחחח,,,,תגיד לי,,,

נראה לך שאחרי כל ההופעות שאני עושה להם,, הם יוותרו על הבית,,, הם אפילו הציעו לשלם לי שכר דירה,, רק שלא אלך,, לא נורא ממי,, חביתה פעם הבאה,,, בקצב הזה,,עוד תאכל אצלי הרבה חביתות,,חחחחחחח
 

Windbluesea

New member
טוב צריך להתחיל לתכנן.....

ארוחה כזו זה כמו אירוע מתחיל בהכנות אם לא חזרתי תוך שעה אז סימן שאכלתי הכל לבד בייייייי
 

הצופה.

New member
טוב

אפשר לטגן לבשל לתקן את המכונית אפשר הכל לעשות עם כאב גרון
 

פירט

New member
מציצה יכולה לעזור. ../images/Emo48.gif

הרופאים אחידים בדעה זו. משהוא חם בפה-תמיד עוזר. נוזל חם- עוד יותר,אפשר לבלוע,יש בו המון פרוטאינים.............
 
../images/Emo124.gifצופההההההההההההה

יווווווווווו בוטן לאן נעלמת????????????????????????????? געגעתי מאוד
 

י פ ע ת

New member
אל תאמיני למסיתי המציצות למיניהם

<הם סתם ח´רמנים>חחחחח תה עם 1/4 כוס עראק\וודקה.<אפילו 2 כוסות כאלו>...תשמעי לי, את חדשה!! אפילו הניענועים מהסוטול יהיו במעגלים גדולים יותר!
 
חחחחחחחחחחחח,,,,,,יפעתי,,,,

מה עארק,,,,??? חחחחחחחחחח,,,, ,הנענועים מהסוטול יהיו במעגלים גדולים יותר,,,,חחחחחחחחח
 

י פ ע ת

New member
מה כ´פת לך? יום אחד תאבדי שליטה

כולם יהנו<אנחנו, הבעל, השכנים>....העיקר הגרון לא?.
 
חחחחחחחח,,,,,יפעת,,,

עכשיו צריך ללכת לקנות עארק,,, חחחחחחחח,,,,השכנים,, אחרי הופעות הנקה,,שעשיתי להם במשך חצי שנה,,,, עכשיו יראו את שולי מנענעת תחת השפעת העארק,,חחחחחחח
 

פירט

New member
אפשר כמובן גם עארק......../images/Emo48.gif

לפני........אחרי......אבל לא במקום.............
 
למעלה