Windbluesea
New member
תעשי לי טובה.....
תשאלי את השכן שגר מולך כמה הוא דורש עבור השכרת הדירה שלו? הפיתה היתה טובה אבל רציתי חביתה!!!!
תשאלי את השכן שגר מולך כמה הוא דורש עבור השכרת הדירה שלו? הפיתה היתה טובה אבל רציתי חביתה!!!!