בון ג'ובי באלופה

msh196

New member
בון ג'ובי באלופה

כל כך שמחתי לשמוע את בון ג'ובי כרגע למרןות שהוא אמר שבון ג'ובי זה קצת קיצ'י אבל היה יפה
 

msh196

New member
תום חיפש שיר לחתונה

סיגי באה לעזור לו והיא הציאה את בון ג'ובי תום אמר שהוא היה אוהב להקשיב לבון ג'ובי פעם אבל הם לא מתאימים לחתונה סיגי אמרה ול שבון ג'ובי הקליטו את כל השירים באקוסטי והם כן מתאימים ואז היא שמה את This left feels right את השיר Livin' on a prayer והם התחילו לשיר היה יפה הם סיימו את הפרק עם השיר ולהזכיר בתחילת הסידרה באחד הפרקים הראשונים היה את -Always
 

archer girl

New member
ראיתי :X../images/Emo79.gif

ולא, אני לא רואה האלופה, פשוט היו ליידי אנשים שראו |: והיה נחמד. ג'ון
 

neurotica

New member
מגניב.

גם בסדרה של ערוץ 24 יש כל הזמן חולצות ופוסטרים של בון ג'ובי. איט'ס נייס.
 

keroit

New member
גם אני ראיתי, רציתי לפתוח על זה

שרשור
בהתחלה זה היה ממש נחמד שהם דיברו על בון ג'ובי והכל, אבל אחר כך התום המעצבן הזה אמר [ברוב חוצפת] שבון ג'ובי זה קיטשי מדי ולא רומנטי
לבונג' יש שירים רומנטים [?]
 

keroit

New member
העיקר שבסוף הם לא התנשקו ../images/Emo3.gif

כ"כ לא מתאים לי לאהוב טלנובלה, אבל אני מודה- טלנובלות ישראליות נחמדות עם הומור
*מפסיקה לזבל את המוח* *חוזרת לעיסוקיי* ;;
 

inbal287

New member
חח כן, ראיתי../images/Emo6.gif

ושיתנשקו כבר :$ [לא, אני לא רואה האלופה. מה פתאום?! לא לא... טעיתם בבחורה
]
 

Black Balloon

New member
חחחחחחחחח ראיתי!!

איזה מגניב :$ (אני לא רואה את זה! אני לא!!
תאשימו את אחותי :[)
 
למעלה