תום חיפש שיר לחתונה
סיגי באה לעזור לו והיא הציאה את בון ג'ובי תום אמר שהוא היה אוהב להקשיב לבון ג'ובי פעם אבל הם לא מתאימים לחתונה סיגי אמרה ול שבון ג'ובי הקליטו את כל השירים באקוסטי והם כן מתאימים ואז היא שמה את This left feels right את השיר Livin' on a prayer והם התחילו לשיר היה יפה הם סיימו את הפרק עם השיר ולהזכיר בתחילת הסידרה באחד הפרקים הראשונים היה את -Always