בום פארבטי !!!

tboom

New member
בום פארבטי !!!

שלום וגמר לכולם !!! בתרועה ובחפירה לעבר השנה החדשה !!!!! על אדמת המולדת אותה נאהב לעד.... אל . אס. די . הדוקטור והמוח ............. מאחורי הכל .... הייקום ..... ההשלכות.......והתוצאות הדוקטורים חופרים לאנשים ת'מוח................ ותשאלו את מי שכבר ניסה............. בום שיבא פארבאטי בולנאט!!!!!!!!! טי בום חיפה
 
למעלה