בום פארבטי !!!
שלום וגמר לכולם !!! בתרועה ובחפירה לעבר השנה החדשה !!!!! על אדמת המולדת אותה נאהב לעד.... אל . אס. די . הדוקטור והמוח ............. מאחורי הכל .... הייקום ..... ההשלכות.......והתוצאות הדוקטורים חופרים לאנשים ת'מוח................ ותשאלו את מי שכבר ניסה............. בום שיבא פארבאטי בולנאט!!!!!!!!! טי בום חיפה
שלום וגמר לכולם !!! בתרועה ובחפירה לעבר השנה החדשה !!!!! על אדמת המולדת אותה נאהב לעד.... אל . אס. די . הדוקטור והמוח ............. מאחורי הכל .... הייקום ..... ההשלכות.......והתוצאות הדוקטורים חופרים לאנשים ת'מוח................ ותשאלו את מי שכבר ניסה............. בום שיבא פארבאטי בולנאט!!!!!!!!! טי בום חיפה