בולימיה בצבא ופנייה לקב"ן

תלויה

New member
בולימיה בצבא ופנייה לקב"ן

שלום, אני חיילת שמשתחררת עוד חודש.. אני לוקה בבולימיה כבר 9 שנים. הצבא לא יודע...למעשה אף אחד לא יודע. לאחרונה אני מרגישה שאין לי אוויר אני בדכאון..אני מרגישה מועקה כבדה. בוכה המון... מרגישה שתפקודי ירד ושהמוטיבציה שלי נמוכה מאוד. חשבתי לפנות לקב"ן כדי לטפל בבעיה באמצעות טיפול תרופתי... איך זה ישפיע על העתיד שלי? יהיה לי סעיף נפשי? תהיה לו כוונה להוריד לי פרופיל עקב נפרעה נפשית זו? מי ידע מזה? זה יפגע לי בסיכויים למצוא עבודה? חשוב לציין שאני רוצה לסיים את השירות בלי שום שינוי בתנאי השירות שלי. אני אמורה להפגש עם קב"ן בפעם הראשונה ביום רביעי.. תודה מראש ושבוע טוב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום לך...

אם את משתחררת עוד חודש אז באמת כדאי שתסיימי את השירות באופן תקין. בשיחה עם הקב"ן תנסי להגיע אתו לסיכום שתנאי השחרור שלך לא נפגעים, אם אפשר שתצאי לחופשת שיחרור מוקדמת, הרי כבר סיימת 99% מהשירות ואין שום סיבה שהצבא לא יתחשב בזה. כדאי לך אולי גם לשקול אפשרות לסיים את השירות מבלי להשתחרר קודם, חודש פברואר הוא קצר. התפקיד של הקב"ן לעזור לך ולא לפגוע בך, ובסך הכל, למרות הקשיים, סיימת שירות צבאי מלא והצבא לא יכול להתעלם מזה. אנחנו מאמינים שהקב"ן יבקש לסייע לך לסיים שירות תקין. בנוסף לכך, תקחי בחשבון שאם את סובלת מהמחלה 9 שנים אין כל סיכוי שהצבא ייקח על זה אחריות. מניחים שאם היתה לך עוד תקופה ארוכה לשרת היו מורידים לך פרופיל ומשחררים אותך, אבל מכיוון שאת מסיימת יש לשער שיתחשבו בך. שיהיה בהצלחה, נשמח אם תחזרי לספר איך היה אצל הקב"ן.
 

תלויה

New member
מצטערת...

תחילה, תודה על התגובה .... אני עדיין לא הבנתי אם כדאי לי לספר הכל או לא? יש פרט חשוב ששכחתי לציין. שנה לפני השחרור הייתי נקייה (תרופות אנטי דיכאוניות). חודשיים לאחר הגיוס זה חזר שוב מן הסתם כי הפסקתי עם התרופות. אני ממש ממש לא רוצה שהפרופיל שלי יירד או שיהיה לי סעיף נפשי. אחרי הכל שירתתי שירות תקין בתפקיד עם הרבה אחריות (במודיעין)במשך שנתיים. בהתחשב בעובדה שאני לא רוצה להכתים את החיים שלי בסעיף נפשי-עדיין מומלץ לפנות לקב"ן? (אני פשוט יודעת שבאזרחות אני לא אהיה מספיק אמיצה להיעזר באנשי מקצוע..) תודה מראש...
 
למעלה