בולים ומטבעת

itzm

New member
בולים ומטבעת

אני חושב שכן אבל אני לי מוסג http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2974880105&category=3491#ebayphotohosting http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2213157548&category=4184 שווה או לא ????
 

coincollector

New member
השאלה הנצחית, כמובן...

שווה למי, ולמה... הבולים מדהימים. גליונות שלמים חדשים עם שבלים של בולי דואר עברי??? אפילו בתור מי שלא אוסף בולים כלל, זה מדהים. האם זה שווה את מחיר הפתיחה של $10,000, או את השערוך של י.צחור של $30,000? אין לי תשובה לזה. אם מישהו יהיה מוכן לשלם, אז כנראה שהתשובה היא כן. המדליות לדעתי הן מיותרות. לא מדובר כאן במטבעות של איזה מדינה אלא במדליות פרטיות שהונפקו ע"י מישהו (אם תרצו, אלה "מטבעות סינדרלה"
). בתור שכאלה, אלא אם תמצא אספן משוגע שאוסף בדיוק את הסוג הזה של מדליות, הן שוות כנראה את ערך הזהב ולא יותר. 116.8 גרם זהב = 4.12 אונקיות כפול $411.5 לאונקיה = $1695, והמוכר רוצה $2100. מי שרוצה להשקיע בזהב, שיקנה זהב במחיר קרוב יותר למחיר השוק.
 
קטן עלינו. אם לא הייתי קונה גרעינים

לשבת, הייתי שוקל ברצינות. איזה יופי של בולים: מי שקונה אותם, תהיה לו בבית חתיכת היסטוריה אמיתית של מדינת ישראל. והלוואי שלא יהיה זה סוחר בולים מחו"ל, שיחתוך את הגליון וימכור אותם כבודדים על מנת להרוויח.
 
למעלה