בוטנים

שמש27

New member
אתה עצוב - אז אני חייב לענות ../images/Emo13.gif

אני לא מומחה, אבל מכמה פעמים שראיתי איך עושים את זה אז... בוטנים קולים רק עם קליפה. מפזרים אותם בהתפלגות יפה על תבנית (לא משומנת ולא בטיח), מפזרים מלח מעל בכמויות שיכולות להרוג סוס צעיר - ויאללה לתנור. איזה חום זה אחלה שאלה, ומכיוון שאני לא יודע גם כמה זמן, פשוט נלך בדרך ההיגיון: יותר חום = פחות זמן יותר זמן = פחות חום אני הייתי שם על מספר 7-8 בערך, ובודק כל חמש-שבע דקות מה קורה עם זה. חשוב לחמם את התנור קודם להכנסה של הבוטנים - זה נכון לכל דבר שעושים בתנור. ממה שראיתי - בחיים זה לא יותר משעה בפנים. ואיך לבדוק - להוציא בזהירות, לטעום אחד עוד יותר בזהירות - ואם זה לא מוכן - להמשיך. יאללה, ספר לנו איך היה.
 
בסוף נעזרתי בחבר טלפוני

או ליתר דיוק בשלל ידידות אייסיקיואיות. הוחלט על 150 מעלות מקסימום. לקח כחצי שעה.
 
למעלה