בוווווווווווקר טוב!

Zorikit

New member
אני לא חושבת שאת צודקת

תבדקי את הנוסחאות. לליך יש מגוון הרבה יותר קטן, הנוסחאות יותר סמיכות והרבה פחות עמידות. וניסיתי 5 גוונים שלהם.
 

scarlet moon

New member
זה לא אני המצאתי

זה דובר בעבר בפורום איפור (או אולי יופי וטיפוח, לא זוכרת כבר). זה בול אותם צבעים, אחד לאחד (וזה שיש פחות של לייף זה לא קשור). יש לי גם וגם, ולדעתי אין שינוי ביניהם בעמידות, לגבי הסמיכות, זה מושפע גם מהמברשת. אחרי שדיברו על זה בפורום, בדקתי בסופר פארם ראיתי שזה אכן אותם צבעים בדיוק, ואותו יצרן ויבואן. אבל..... זה ממש לא מספיק מעניין אותי בשביל לדבר על זה יותר מדי, תבחנו לבד ותחליטו בעצמכן
 

Daria Svet

New member
אצלי בכל מקרה לקים מתקלפים מאוד מהר

לא משנה של איזו חברה, פשוט בגלל אופי העבודה שלי ובגלל שיש לי קצת OCD לשטיפת ידיים.
 

sthead

New member
שאלה

למה את לא הולכת עם בגדים יותר חשופים? שואלת כנציגת השטוחות במדינה
 

Zorikit

New member
אני דווקא הולכת עם בגדים חשופים

פשוט היה דיי חורף עד עכשיו. חוצמיזה שהגעתי למסקנה שיש לי חזה מספיק גדול כדי שהוא יהיה סקסי גם כשהוא מכוסה לחלוטין...
 
שמלה נהדרת

יש לי אותה בגוון הסגול. יקרה אבל בהחלט שווה את זה! החגורה שלה כל כך מקסימה. הירקרק נראה מוזר עליי, עלייך הוא ממש מעולה. כיף.
 

Zorikit

New member
תודה!גם חברה שלי לקחה אותה בסגול

היא לגמרי לא שווה את המחיר שלה. לגמרי. שמלה יפה אבל הגזרה פשוטה בסה"כ והבדים פשוטים...עכשיו אני אוציא ממני גזרה ואתפור לעצמי.
 
אני דווקא מאוד מרוצה ממנה.

תזכירי לי מה המחיר שלה? 800? אני קניתי ב-600 בגלל הקופונים שהיו בבאליגם. עדיין יקר, אבל אני מאוד אוהבת אותה, הגזרה טובה לי ובעיניי היא שווה :) כמה שאלות - 1. למה קנית אם לא שווה לך את המחיר? אם את יכולה לתפור, היית כבר מוציאה ממני גזרה ותופרת
2. יש לך עודפים בקינג ג'ורג', ירושלים (אם אני זוכרת מהבלוג שלך נכון) - לפעמים יש שם היצע מעולה וזול בחצי מהמחיר אז שווה לנסות שם. הייתי היום בעודפים של תל אביב והיו הרבה שמלות בגזרות דומות.
 

Zorikit

New member
המחיר שלה 900, 700 עם השוברים

היו לי שוברים, הייתי צריכה לממש אותם, לא רציתי לזרוק 200 ש"ח לפח. הגזרה שלה מתוקה אבל לא מדוייקת, לא עליי ולא 5 נשים אחרות שראיתי אותה עליהן. לא מספיק מדוייקת לשמלה שבמחירה המלא עולה כ"כ הרבה. הייתי בעודפים והיה מחריד. את מוזמנת לקרוא בבלוג שלי בצורה מפורטת מה הבעיות שלי עם נעמה בצלאל, אבל בגדול המחירים שלה מפורדים בטירוף ביחס לאיכות התפירה, איכות הבדים....פשוט לא שווה את הכסף.
 

newKiticat

New member
כבר אמרתי לך שהגזרות האלה

יחסית פשוטות (דווקא בגלל שהן לא מחוייטות לאורך כל השמלה)..... ואני הולכת למצוא לפחות גזרה אחת כזו. את תראי..
(אגב, את יודעת מה ההיקפים שלך, נכון?)
 

Zorikit

New member
ודאי, אני הולכת לתפור לי כזאת באדום בקרוב

וכן אני יודעת
 

newKiticat

New member
המותנים שלך יותר קטנות משלי!!

והציצי יותר גדול!! (*משתפכת וממש בוכה!* )
 

Zorikit

New member
אבל זה חדשות ישנות

אני בד"כ 100 בחזה ו 78 במתניים, 113 בישבן :/ תכף אחזור לעצמי...
 
נעמה בצלאל

קודם כל, קו המחירים שלה יחסית יציב וידוע שמדובר במותג יקר, ולכן אם ידעת גם את זה וגם היית מודעת לאיכות התפירה והבדים - חבל שמלכתחילה הוצאת כסף על קופונים, והגעת למצב שהיית צריכה להוסיף כ-700 שקלים (אגב, מוזר, לי היא עלתה 800 ללא שוברים) על מנת לא לזרוק לפח כולה 100. השמלה חביבה, אבל נאמר שהיית מוציאה עליה מקס' 400 ש"ח, כלומר 200 עם שוברים, יצא שהיית צריכה לשלם 700 - 500 ש"ח יותר מהציפיות שלך. אז בעצם, זרקת 500 לפח, במקום רק 100
את הבלוג שלך אני מכירה וקוראת בו מפעם לפעם, יצא לי לקרוא אצלך על נעמה בצלאל והשגותייך. אני מקבלת את זה, אבל זה עדיין לא מוריד משביעות הרצון שלי ממנה - יש לי כ-5 פריטים שלה, לא מעט, כולם בשימוש - הבדים שומרים על הצבע והטקסטורה שלהם ועושים רושם איכותי מאוד. לגבי הגזרה - עליי היא הייתה מדויקת להפליא, כך שאולי אני נדירה בזה, אבל בשבילי זה עובד
אם בכל זאת תחליטי לתת הזדמנות נוספת לנעמה בצלאל, הייתי ממליצה לך על שמלה שמדדתי בעצמי ואני בונה עליה בתור שמלת-מאי שלי (זו שלנו הייתה שמלת-אפריל). אני מדדתי באדום, ויש לי הרגשה שאת שותפה לי בהתאמה עם הצבע הזה (צבעים זה יפה, אבל אין צבע שמחמיא לי יותר). היא קצת פרובוקטיבית ולכן לא לקחתי אותה, אבל אולי עד מאי אני אצא מהקונכייה. הופ.
 

Zorikit

New member
טוב, לא חייבים להסכים על הכל.

קודם כל יש לי 3 שמלות של נעמה וקניתי שוברים כי השתיים שיש לי מקולקציות ישנות מדהימות עליי. וקניתי שוברים ב 200 ש"ח. שוב, אני לא אומרת שהיא לא יפייפיה, היא כן. אבל היא לא שווה את הכסף וכל הבגדים של נעמה לא שווים את הכסף.... אמא שלי תופרת, אני תופרת בפוטנציאל, זה לא שווה את הכסף. הקצבתי כסף לשמלה יקרה ולכן כן קניתי אותה אבל היא לא שווה את זה ואני מודעת לזה, אני שילמתי על השם נטו. לגבי המחיר, על שלי היה כתוב 900. ייתכן שקנית שמלה דומה אבל בלי בטנה? אלו בלי הבטנה זולות יותר. לגבי השמלה שהצעת, גם היא היתה עליי ועל החברה שלי אותו הדבר, המותן לא היתה במקום. כמו כל שמלה שמדדתי.
 
מסכימה שלא חייבים להסכים.

באופן כללי לתפור זה נהדר, ואני ככל בעד האופציה הזו. בתקווה השנה ארכוש מיומנויות תפירה מספקות, ואוכל גם כן. בהצלחה, ושתפי בתוצאות.
 
למעלה