בודד וגלמוד....

JeTfIrE

New member
בודד וגלמוד....

יש למישהו MU V99Z?? מה משעמם לי שםםםם ואי אפשר לשון מרוב שעמום... אין עם מי לדבר.!.
 

JeTfIrE

New member
mu v99z

דמות חדשה בלה בלה בלה... למרות שראיתי אותה היא נראית משהו בסט! ואפילו עם חרב של נובים אפשר להרוג שם חופשי!(איתו כמובן DL)
 

o0O0o

New member
mu philipins? או שרת פרטי?

ואם שרת פרטי מהר תביא לי את האתר שלו
 

JeTfIrE

New member
לא פרטי...שייך למו עצמו

חינמי(לבינתיים אני חושב) mobius.ph יש שם את הגרסא... אותן דבר בדיוק רק עם הרבה שינוים למשל:אלקס כבר לא מוכר גלדיוס וספירס ועוד ועוד.. הוא מוכר LS לייט ספיר גרייט ווארהאמר חרב אור ומטה חשמל
 
למעלה