בודד וגלמוד.... יש למישהו MU V99Z?? מה משעמם לי שםםםם ואי אפשר לשון מרוב שעמום... אין עם מי לדבר.!.
J JeTfIrE New member 27/12/04 #1 בודד וגלמוד.... יש למישהו MU V99Z?? מה משעמם לי שםםםם ואי אפשר לשון מרוב שעמום... אין עם מי לדבר.!.
J JeTfIrE New member 28/12/04 #4 mu v99z דמות חדשה בלה בלה בלה... למרות שראיתי אותה היא נראית משהו בסט! ואפילו עם חרב של נובים אפשר להרוג שם חופשי!(איתו כמובן DL)
mu v99z דמות חדשה בלה בלה בלה... למרות שראיתי אותה היא נראית משהו בסט! ואפילו עם חרב של נובים אפשר להרוג שם חופשי!(איתו כמובן DL)
J JeTfIrE New member 28/12/04 #6 לא פרטי...שייך למו עצמו חינמי(לבינתיים אני חושב) mobius.ph יש שם את הגרסא... אותן דבר בדיוק רק עם הרבה שינוים למשל:אלקס כבר לא מוכר גלדיוס וספירס ועוד ועוד.. הוא מוכר LS לייט ספיר גרייט ווארהאמר חרב אור ומטה חשמל
לא פרטי...שייך למו עצמו חינמי(לבינתיים אני חושב) mobius.ph יש שם את הגרסא... אותן דבר בדיוק רק עם הרבה שינוים למשל:אלקס כבר לא מוכר גלדיוס וספירס ועוד ועוד.. הוא מוכר LS לייט ספיר גרייט ווארהאמר חרב אור ומטה חשמל