בובות של המורדים

nadia bonita

New member
בובות של המורדים

ס´תכלו עשיתי בובה שאמורה להיות דומה למריצה~!~
 
אם לא היית מציינת זאת,

הייתי חושדת שניסית להרכיב בובה בדמות קופיקו (הקלאסיקה ה"קמילייתית"!), כיוון שזהו הציור העלוב האחרון שיכול להזכיר אותה. בה-ביי
 

Sweet SuGaR

New member
לי יש של מיה

שנה היא שכבה לה בצייר. ולא הלכתי, אני פשוט לא כותבת
 

«aMiLa©»

New member
אף אחד לא יכול להיות דומה בגלל שש

שאף אחד לא יכול להיות יפה כמו הרביעה המושלמת
 

jusmin88

New member
אנשימים ... איך מכינית את זה ?

אני יודעת רק להכנס לבובות ולהלביש מוכנות .. ואיך מעצבים אותם ?
 
למעלה