היה אבל לא רק...
אני מדבר על התקופה שהאיקון שלו היה כמו בתמונה שהילד הזה שם, "ביפ - ערוץ הצחוק היה פעם סתם "ביפ" שהיה עוד את ביפ שואו עם גיא סבן ואת ביפ שואו עם לירון וקואמי וביפ שואו עם שכחתי איך קוראים לה... אז היה שם גם את סאות' פארק, דייל שואו, מר קץ והם קראו לזה רצועת קומדי סנטרל, אחרי זה שינו את הסמל של ביפ לסמל הנוכחי של היום רק שהוא היה בצבע שחור אדום, ואחרי כמה זמן הוסיפו גם את ערוץ הצחוק למטה ואז שינו אותו לירוק תכלת(נראה לי שזה בגלל סופת הצחוק אבל אני לא בטוח, אבל נראה לי שלא) וזהו התחילו להכנס מלא תוכניות חדשות.