Padme Amidala
New member
בואו נשחק...
במשחק שפשעם שיחקנו בו, והוא הלך די טוב... אני מתכוונת למשחק שבו מי שמתחיל (ובמקרה הזה זאת אני) אומר שם של דמות/חללית/כוכב או כל דבר מהסאגה, ומי שממשיך גם אומר אותו הדבר, בתנאי שהאות הראשונה במילה שלו, תהיה האות האחרונה שבמילה הקודמת... והנה אני מתחילה: אלדראן
במשחק שפשעם שיחקנו בו, והוא הלך די טוב... אני מתכוונת למשחק שבו מי שמתחיל (ובמקרה הזה זאת אני) אומר שם של דמות/חללית/כוכב או כל דבר מהסאגה, ומי שממשיך גם אומר אותו הדבר, בתנאי שהאות הראשונה במילה שלו, תהיה האות האחרונה שבמילה הקודמת... והנה אני מתחילה: אלדראן