בואו ננסה לחזור לפעילות

בואו ננסה לחזור לפעילות ../images/Emo70.gif

אחרי תנומת הקיץ של כולם.. שיר של שילה שהכי מחמם אתכם בחורף - שיר של שילה שהכי מדכא אתכם בחורף - שיר של שילה שתרצו להקדיש למישהו מסויים - שיר של שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה - שיר לא-של-שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה - חורף נעים, חברים
נתראה בקרוב בטח
ענבר.
 
ידעתי שאפשר לסמוך עלייך, ענברי. ../images/Emo3.gif

שיר של שילה שהכי מחמם אתכם בחורף - "אלף רסיסים", במפתיע... שיר של שילה שהכי מדכא אתכם בחורף - ופחות מפתיע, "אלף רסיסים". וגם "לונדון"... שיר של שילה שתרצו להקדיש למישהו מסויים - הביצוע שלה ל"פני מלאך" קצת התקשר לי למישהי לאחרונה. שיר של שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה - וואו, "פרח קיר" כבר כל כך הרבה זמן. שיר לא-של-שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה - Porcupine Tree - Feel So Low חורף כיפי.
 

yuvizz

New member
את המציאות נסגור מאחורי הדלת.

שיר של שילה שהכי מחמם אתכם בחורף -לונדון. עם כל העצב שבדבר
. שיר של שילה שהכי מדכא אתכם בחורף -לילה. שיר של שילה שתרצו להקדיש למישהו מסויים -טוצ'קה שיר של שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה -סתיו שיר לא-של-שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה -מבול- רונה קינן.
 
כל חיוך יהיה שונה.

שיר של שילה שהכי מחמם אתכם בחורף -
לגמרי 'לונדון'
ו'סתיו' כי זה מזיז את הכל בפנים.
שיר של שילה שהכי מדכא אתכם בחורף -
'אלף רסיסים'.. שיר של שילה שתרצו להקדיש למישהו מסויים -
'פרח קיר'. לעצמי. כי הגיע הזמן שלא יסנוור כבר. שיר של שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה -
'לך'
שיר לא-של-שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה -
'שיר אחרון' - שלום חנוך.
 
תתכונני להקרע

שיר של שילה שהכי מחמם אתכם בחורף -סתיו שיר של שילה שהכי מדכא אתכם בחורף -יום שישי, אבל תמיד .. שיר של שילה שתרצו להקדיש למישהו מסויים -פני מלאך שיר של שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה -פרח קיר ולילה עם הסולו של גבע שיר לא-של-שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה -הדיסק של שולי רנד והדיסק הראשון של קולדפליי
 
חוזרת.

שיר של שילה שהכי מחמם אתכם בחורף - אני גם אלך על לונדון, קלאסי. שיר של שילה שהכי מדכא אתכם בחורף - שילה מדכאת? להה שיר של שילה שתרצו להקדיש למישהו מסויים - לא יודע. שיר של שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה - היא לא מתנגנת, היא מחכה לחורף. שיר לא-של-שילה שהכי מתנגן אצלכם לאחרונה - לך לך- בין השמשות, going to a town-רופוס ווינהארט.
 
למעלה