בואו נדבר על

בואו נדבר על

בעיות טכניות בלחיות חיים כפולים ,למה עוד לא נמצא פתרון ,ועל פתרונות יצירתיים . אני מכיר אנוס שרשמית הוא חסיד ,והוא הולך לכל המקומות בילוי עם כיפה שחורה גדולה .הוא הראה לי תמונות איך שהוא רוקד טנגו עם בחורה מהממת ביותר מחשוף משמלה ,והיא זורמת איתו בכיף . רק רציתי להראות עד כמה יש פתיחות לקבלת השונה בציבור הכללי .וזה אמור לעודד אותנו ,כי גם מי שלא חצה את הקווים יכול למצא את עצמו בכל מקום .
 

סוג ב

New member
אני אישית חושבת

שעדיך לחוסיד ללכת למסיבה בלי זקן וכיפה... בתכלס' החילונים לא מכירים במושג אנוס או שבבניק וזה סתם לכלוך מיותר על זרם שלם... ולא שאני מי יודע מה מכבדת את החרדים, אבל אל תשכחו, שגם אצל החרדים יש אנשים טובים מאוד....
 
בעיניי

זה לא ליכלוך על הציבור החרדי ,ההיפך ,בעיני החילונים זה דבר טוב ,והם חושבים הנה ,גם אצל החרדים יש כאלה שיוצאים לבלות . הם לא אמורים לדעת מה בשום אופן לא מסתדר עם ההלכה ,אז הם חושבים שפשוט יש כל מיני סוגים של חרדים .
 

גנדרן

New member
ואני חושב

שאם בחור כזה בא לו לעשות "חיים" שיוריד את כל הסממנים הדתיים מעליו, לשם מה הוא צריך כיפה וזקן במקום כזה הרי כבר נאמר "ברומא התנהג כרומאי"
 

לחוד

New member
בעיות טכניות

איפה להעביר את זמני התפילות, היכן להחביא את התפילין, וכאלה הרבה. אני משער שעם ההתקפה החרדית הנוכחית על האינטרנט מהר מאוד גם הסתרתו תהווה בעיה. דווקא בילויים לא הקטע שלי.
 
אצלי ההצגה היא רק

על הילדים ,אז ביום חול בדרך כלל אין בעיה ,וגם אם כן, יש הרבה אפשרויות וזה לא הרבה זמן .בשבת בבוקר בדרך כלל אני יושב באיזה גינה רחוקה עם ספר . הקטע זה ימים נוראים .מה שאני עושה זה לבקש משכנים (לא כל כך קרובים) דירה כאילו בשביל לינה לאורחים,ומעביר שם את היום.לפני יום כיפור כשקניתי אוכל לבית החבאתי חלק ברכב ,ואחר כך הגנבתי אותו לדירה . די מפריע לי שאישתי גם צמה וגם שומרת על הילדים ,אבל כל ההצגה בשבילה, לא ?
 

גנדרן

New member
תראה חביבי

תראה חביבי בקשר לכיפור היה לי דוד ניצול אושוויץ, שאיבד את כל משפחתו שם(כן כן מתחת לשלט הארור הזה שכולם מדברים עליו, בטח הוא היה צוחק מזה...) הוא היה בצעירותו בחור ישיבה ובא מבית אדוק מאוד, אחרי המלחמה כשניצל בנס עלה ארצה והשתתף בכל קרבות מלחמת השחרור(עוד יסופר עליו), הוא היה אומר שאת אלוהים הוא השאיר באושוויץ..... לא היה שומר שום דבר לא כשרות לא שבת ולא חג. כי אצלו כבר לא היו יותר חגים ומועדים.... הוא היה מעשן כבד ובכיפור היה צם היינו לא אוכל ולא שותה, אבל מעשן, כששאלו אותו למה הוא צם אם אינו מאמין באלוהים היה אומר, שביום כיפור אבא שלו נרצח ולכן לזכרו ולכבודו הוא צם..... היו לו שני ימים "קדושים" יום השואה ויום הקדיש הכללי, שאז היה הולך לבית הקברות היכן שיש אנדרטא לבני עירו ואומר קדיש, היה מקפיד על זה כמו שהחרדים מקפידים על יום יאצ"ט אוסף מניין(להם היה משלם כמה לירות) ככשאלו אותו אםלדעתו יש עולם הבא היה אומר בבדיחות, לא יודע, "אבל אני בגהינום כבר הייתי, אז עכשיו נותר רק גן עדן"
 

גנדרן

New member
לאו דווקא

הכל בעיני המתבונן....
 

לחוד

New member
יום כיפור

דווקא השנה חגגתי. אשתי קמה מוקדם ולקחה את הילדים, ורק בחצות היום התרוממתי מהבית. יופי של חג היה ובלי להיות צמא.
 
למעלה