ההדמיה של הרכבת מטעהבואו לראות את הנחל שהרכבת תהרוס
לא להתעצבן עלי, זה לא אני כתבתי, זה ynet
מה הרסני בפגיעה?ההדמיה של הרכבת מטעה
בארץ, כאשר בונים גשרים, כל שטח הצמחייה והטבע בטווח של כ-100 מטרים ימינה ושמאלה נהרסים לחלוטין ולא ניתנים לשיקום ולא כמו בהדמיה שמראה שהפגיעה היא מינימלית (אך למרות זאת הרסנית).
dream onמה הרסני בפגיעה?
בסה"כ גשר שעובר מעל ערוץ מסכן של נחל. לא יותר מזה. והכל ניתן לשקם...
זה אופי אחד של עבודותdream on
אתה מוזמן לגשת לעבודות של קו A1 ולראות את הכיסוח של כל האיזור שמסביב. הכל ניתן לשיקום זו קביעה שיטחית וחסרת יסוד במציאות. לפי הגישה הזו אין שום ערך לשימור ערכי טבע וזה פשוט לא נכון.
*אחרזה אופי אחד של עבודות
לא שצריך להיות שאננים ולחשוב שהגשר בנחל יתלה יבוצע כראוי. אני מקווה שייקחו יועצים מחו"ל לשיקום הנוף ומזעור הנזק. בקו בנחל שורק עשו יותר מדי פשלות.
גם בקטעים שכבר עושים עבודות ישזה אופי אחד של עבודות
לא שצריך להיות שאננים ולחשוב שהגשר בנחל יתלה יבוצע כראוי. אני מקווה שייקחו יועצים מחו"ל לשיקום הנוף ומזעור הנזק. בקו בנחל שורק עשו יותר מדי פשלות.
נכון .ר"י קיבלה בראש מקק"ל על כריתתגם בקטעים שכבר עושים עבודות יש
חורשות שמכסחים בלי חשבון. חבל שלא משקיעים מחשבה בלשמור גם עליהן. אז מה, אם לא נאבקים איתם עד זוב דם הם לא חושבים שצריך לשמור על ערכי טבע? צריך לשבת להם "על הזנב" בכל מטר ומטר של עבודות, ובמידה והם מפשלים לתבוע להם את הצורה. שיבינו שיש מחיר לכל עץ שעוקרים וכל מטר דרך שפורצים שלא לצורך.
אז סתם לידע כללי, זה ממשיך גם עכשיונכון .ר"י קיבלה בראש מקק"ל על כריתת
עצים ללא היתר, בעבודותיה בקו למודיעין.
אני לא מבין משהו כל הזיהוםאז סתם לידע כללי, זה ממשיך גם עכשיו
לא לומדים, כי אין שום דבר שיתן לרכבת ישראל את המוטיבציה. למוטיבציה הזו יכול להיות רק גורם אחד - צווים אישיים. כל עוד האחריות של רשלנות של עובדים ברכבת נופלת על החברה ולא על העובדים, הרשלנות תימשך. אנחנו עדים לזה כבר עשרות שנים, אבל ממשיכים לישון בעמידה. מנהלי עבודה ברכבת ישראל מתייחסים לעצים שבדרך כמו אל העצים שבגינה בחצר האחורית שלהם. נכרות עץ אחד, אולי נשתול אחד במקומו, אולי לא. מה זה כבר משנה? המשכורת תגיע בסוף החודש כרגיל? זה מה שחשוב. מה זה חוק? על מי הוא בכלל תופס??? בטח שלא על רכבת ישראל!
שבי, אתה צודק בקטן וטועה בגדול.אני לא מבין משהו כל הזיהום
וכל הליכלוך בארץ נגמר שמתעסקים בקו רכבת שאם נעשה מאזן עתידי כמה מכוניות הוא יוריד מהכביש אזי שוחרי הטבע והאויר הנקי ניצחו בגדול.. מה רק אני נוסע בארץ וראה בכל צידי הכבישים פסולת בנייה מה זה לא פופולרי להילחם נגד קבלן קטן של מע"צ שמבצע תיקון לכביש אבל שוכח לאסוף את פסולת הבנייה... כל הואדיות בארץ מלאות פסולת חקלאית ותעשייתית, רוב הנחלים מזוהמים, אולי במקום להתראיין בעיתון, שייקח שק כמה עובדים ויצאו מהמשרד הממוזג שלהם לשטח ויתחילו לנקות את הארץ{אם זה באמת בנפשם}. ועכשיו ברצינות אני עוד מאמין שדוחות מבקר מדינה יחשפו בעתיד הרבה מחדלים בעבודת קק"ל וארגוני סביבה... אז שיתחילו לעשות בדק בית ויילחמו בעיקר ולא בתפל... מה גם שהשאיפה של כל ארגון ירוק כלשהו על פני הגלובוס זה שכמה שיותר אנשים ייסעו ברכבת ויעזבו את הרכב הפרטי.
מה היא קיבלה בראש?נכון .ר"י קיבלה בראש מקק"ל על כריתת
עצים ללא היתר, בעבודותיה בקו למודיעין.
בלי לפגוע באף אחד ובלשון עדינהבואו לראות את הנחל שהרכבת תהרוס
לא להתעצבן עלי, זה לא אני כתבתי, זה ynet
שבי, אתה לא רציניבלי לפגוע באף אחד ובלשון עדינה
אני חושב שהארגונים הירוקים בארץ לא שווים כלום. דבר ראשון, כל פרוייקט עזבו אפילו את הרכבת סתם פרוייקט בנייה שכבר ניתנו לו אישורים, והבנייה בו נעצרת באמצע, או אפילו בתחילתה יותר מזהמת מאשר בנייה גמורה, וגם הרבה יותר פוגעת בנוף שזה גם חלק מאיכות סביבה. דבר שני הארגונים הירוקים בארץ לא יודעים לעבוד מול הארגונים של הבנניה התעשייה וכו" ומול הממששלה, לא בגלל חוסר תקציב, אלה בגלל שהם רק מחפשים כותרות, כי עם כל הכבוד לקו A1 ישנם אלפי זיהומי אוויר שונים אפילו בבתי חולים, והרבה מסעדות ובתי מלאכה שעובדים עם מזוט שזה מזהם נורא, ועוד מגוון רחב של דברים שבהם הארגונים לו נוגעים, ואם תשאלו אותי למה אני חושב רק בגלל שזה לא יכניס אותם לעיתון, אחרי הכל אנחנו ישראלים ואם לא יכתבו את השם שלך בעיתון, אז למה להתעייף ולדרוש{מה שיותר קל דרך אגב}מבית מלאכה קטן לעבור לגז במקום דלקים אחרים. מה ראו, שידיעות אחרונות, מסיבה בלתי מובנת תוקף את הרכבת בכל הזדמנות. אמרו בואו ניכנס לעיתון ונוציא ידיעה שהקו הזה הוא אם כל חטאת, והכי מזהם, אפילו יותר מסוכן מהכור בדימונה, וככה ידעו שאנחנו קיימים, הרי בשביל זה אנחנו מקבלים תקציבים ותרומות, רק כדי להגיע לתקשורת. ואז מה אם הביאו חברה בינלאומית בכמה מיליונים טובים, ותיכננו וישבו וכו" מה שעלה עוד כמה מיליונים{וזה בהקצנה כלפי מטה} כבר לפני כמה שנים. שקבעה שהתוואי הזה הוא הכי בטיחותי הכי מהיר והכי פחות מזהם, את מי זה מעניין למה זה יוצא מהכיס שלנו, אם עכשיו בית משפט יעקב, יבקש עוד פעם תוכניות, ועוד כמה עורכי דין ורואי חשבון יתעשרו, ועוד איזה לוביסט בכנסת יקנה וילה ויפגש לצהריים באיזה מסעדה תל אביבית{לא מזהמת חס וחלילה}. בקיצור הייתי שולח את כל הירוקים בגרוש האלה לסדנת לימוד{עדיף בחו"ל} איך באמת שומרים על הסביבה. ועכשיו בקשר לרכבת, הדבר ביחיד שלדעתי יגרום להפחתת הפגיעה בנוף זה קנסות על קבלנים כל קבלן שיחרוג מהמותר ייקנס מהכסף שהרכבת אמורה לשלם לו, פעם פעמיים יהיו קנסות ולא תיראו יותר פגיעה נופית.
שאלה לגבי זהבואו לראות את הנחל שהרכבת תהרוס
לא להתעצבן עלי, זה לא אני כתבתי, זה ynet
כל מה שרצית לדעת על החלופות בתוואישאלה לגבי זה
פשוט חשבתי לעצמי על זה כשחזרתי היום מהעבודה: (כל הנתונים שכתבתי הם מהזיכרון ככה שיכול להיות שאני טועה) הירוקים רוצים לחסוך את הגשרים 7 ו- ע"י הנמכת מסלול המנהרות ככה שאפשר יהיה לחצוב מנהרה אחת ארוכה ולחסוך את הגשרים. שמתי לב שבציור שלהם כתוב שהזוית של המסלול של הקו תהיה כ-2.8 מעלות בעוד שבתוכנית האמיתית מדובר על כ-2.41 מעלות. עד כמה שאני זוכר נכתב פה פעם שגם ככה הזוית של הקו בעיתית. האם זאת הסיבה הראשונה לפסילה של החלופה שהציאו הירוקים? בעיה נוספת שאני רואה היא איורור של מנהרה באורך 17 ק"מ, אבל גם אם המנהרות בתכנון המקורי אני לא רואה איך הולכים לפתור את הבעיה הזאת.
תודה רבהכל מה שרצית לדעת על החלופות בתוואי
A1 ולא העזת לשאול.
המסר בדרכו אליך או - טו -טו.תודה רבה
פעם ראשונה שאני נחשף למסמך המפורט הנ"ל. אפשר לשאול מאיפה קיבלת אותו?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.