בהתאם לרוח הלוזרית העצבנית

בהתאם לרוח הלוזרית העצבנית

שפשטה על הפורום שלנו שמתחיל להזכיר את הפורומים שהיידפארק- שאלות על סקא (מתי לעזאזל ישנו את שם הפורום), זיופים ממש לא משעשעים, דמויות פיקציות עוד יותר לא משעשעות וכיוצא באלו- החלטתי לספר לכולכם שראיתי את המכוער הראשי מסליפנוט בלי מסיכה. והוא נראה יותר לוזר מאשר עם מסיכה. ממש פריקון קטן. איך ראיתי אותו בלי מסיכה? יש לו עכשיו להקה חדשה שאת שמה שכחתי (אני מקווה שתסלחו לי) שמבחינתי עושה בדיוק מה שסליפנוט או כל להקת נו מטאל אחרת עושה בימינו- השירים השקטים שלהם כלומר. כל מיני בלדות מתרוממות סטייל.. הממ.. לא יודע סטייל מי. בקיצור, הוא אמר שיש לו את הלהקה הזו כדי לתת ביטוי לצד השני שבו- סליפנוט הם "brutal brutal brutal" ואילו הלהקה השנייה הם חרא אחר. אני ממש לא יודע למה כתבתי את זה. אבל תתחילו לכתוב הודעות כדי לשטוף את כל הgayness מהעמוד הראשון של הפורום.. פאק, זה כבר כואב בעיניים. We are NOT Orphaned Land\Hydepark fags. הייתי צריך להגיד את זה.. אולי אני אשתכנע מתישהו.
 

BlackShadow

New member
זה עוד כלום...

קיטי אמרו בראיון שהם גריינדקור... והציטוט המדויק: "Blame Canada for some of the loudest, raunchiest grindcore ever to trudge across the border."
 

BlackShadow

New member
עוד רכילויות נו מטאל...

הסולן של דראונינג פול (שאגב, נמצא מת לפני כמה ימים) לבש איתו לראיון באם.טי.וי2 חולצה של מייהם :))
 
אז הוא dead?

איזה קטעים איתי.. נראה לי שהשירשור הזה לא בדיוק יעזור לשטיפת הgayness... :)
 
חחח

הקטע על קיטי הוציא ממני צחוק ששכב שם הרבה זמן... הגיע הזמן לפעול, Metal Striken Terror Action!!! מי בא להצית את תומר בתור צעד ראשון?
 
נו באמת..

דווקא ממך ציפיתי למשהו יותר מיליטנטי מאבורים. ולפי דעתי ההצעה שלך היא סתם תירוץ להיכנס לשם לבהות בסחורת בורזום שיש להם... ;) אגב, מישהו אמר לי, אורן כמדומני, שמגל החליט להביא דיסקים של בורזום לארץ. אין לי ספק בכלל שוארג יישמח למכור להומו מזרחי ישראלי חובב אמינם דיסקים שלי. Hail Satanas! We Are The Black Legions!
 

Upon The Ashes

New member
אינ חושב שבאמת צריך לעשות משהו

בשיא הרצינות... לא טרור (הממ, אולי כן :) אבל סעמק, משהו שהם יבינו שהם הומואים רציניים ושהרבה יותר אנשים שונאים אותם מאשר אוהיבם אותם ושזה לא מטאל!!!
 
אפשר להבעיר את המוהיקן של כמה

פריקונים,ולשלוח אותם לתוך תומר.בנסיון לכבות את עצמם הם יציתו את תומר על כל תכולתו.
 
הצבא לא רוצה לתת לי קב"ן עדיין

אז אני לוקה היום בחוסר במיליטנטיות...אבל אני פתוח להצעות. סחורות של בורזום?כולה שרשראות(זונות,יש להם מגירה שלמה של אלה,אני יודע) ודגל של Hlidskjalf,בפעם האחרונה שבדקתי. ולי ולמיטל כבר יש תוכנית (שאושרה ע"י וארג) בשבילו,אם הוא רק ינסה.יהיה מצחיק.חוץ מזה,וארג מסמפט הומואים,לא ראית את gummo? ובקו הנוכחי שלך: No Mercy For Humans I hate the way they move and exist but they´re surrounding me. I cried for days because of you, I wish you all die soon. No mercy for humans. You all tried to push me to the coffin, I touched the worst is death. Now I´m here to make you suffer, to lead you to my own grave. No mercy for humans. But in a hidden place where men fear to cross the river, far in the forest, Candles burn on a stone crypt. All around the fire, painted black and grimly, They curse the world they let behind them, without regret. They are a few but so different and so dark... Far common life of man, keep the ancient flame. Metal nights of sadism and lust, may the dark flame burn again! No mercy for humans. Returning to primitive rites, may the human race die. To let place to our black kingdom, for ever, for ever. No mercy for humans. Save me, I´m drowned by this world, I want to end now it´s too long. I wanna die and I fucking cry, see what you have done of me. And fewer again of them leaved to touch the eternal flame. Those who choose the night, those who choose their way. No mercy for humans. Breathing the silence of the woods, forget the lost world. Another force, darker than ever possesses your life and soul. No mercy for humans. And the ones who didn´t feel the force to leave stayed in bitterness. Among the humans and became like them, no way back, no way back, no way back. No mercy for humans. אוף,עכשיו גם אני מעוצבן,פציפיסט שכמותי.
 
גאמו רולז

אחרי שנים רבות של חיפושים, סוף סוף השגתי אותו על divx. אין ספק שזהו הסרט של המאה.
 
הפסקול של המאה

באתורי,נקרופאגיה,שניים של בית לחם ואפילו בורזום אחד על רקע סצינה הומו-אירוטית!
 
אמרתי שהבנתי אותו?

אמרתי "גאמו רולז"- אהבתי את השמנה המפגרת ואת הילדים שירו בסבתא שלהם.
 
היה מוסר השכל אחד לסרט

ילדים אמריקאים זה עם משועמם.אמריקאים זה עם משועמם.בכל מקרה כולם חזירים.
 
למעלה