בהשפעת הפרסומת של אורנג'-

I L O V E MCR

New member
אוקי יבורך מי שיקרא חפירה זו:../images/Emo129.gif

טוב הם תמיד קוראים לי פריקית>< מה קרהה?! אז אני לובשת בגדים שחורים ושומעת את מיי כימיקל רומנס[
] אני הולכת ען חולצות שלהם ולובשת שחור. לבצפר שמה עפרון שחור ממש דהוי. אבוי! חרב עולמינו נעה היא שומעת רוק! אבוי! כולם לרוץ למקלטחם וללבוש מסכות אבח. P: עצבנית- טוב נוו אז אני חוטפת קריזה מהר, שמעו סיפור: ילד אחד נעמד לידי וליד חברה שלי והיא רצתה לדבר איתי בפרטיות אז הוא נעמד ולא רצה לזוז ולא ממש הבין את זה שמומלץ לו לעוף. אאז חברה שלי עושה לו "נו סער לך מפה!" והיא ממשיכה"תגיד אתה לא מתכוון ללכת?" *אני קמה מהספסל* תופסת לו בחולצה מאחורה"תגיד בכמה שפות היא עוד צריכה להגיד את זה?!?!?" צורחת עליו ומעיפה אותו רחוק מיאיתנו:} עוד סיפור? נו טוב...D: אתמול אני רואה כזה בכיתה ז'1 [אני בז'1] ילד אחד שאני מכירה והוא ממש חביב ואחד שהוא דיי הילד כפות שלי כי הוא כל הזמן מקלל וכאלה..אז אני רואה אותם מתווכחים וזה. ואז הילד שאני שונאת מחזיק אותו בידיים כזה, והילד שהוא חביב מתחיל להיות אדום כזה ועוד שניה למות על הריצפה:] באתי אל הילד הזה שאני שונאת וננתתי לו חתיכת כאפה על הכתף כזאת מתלבשת ואז אמרתי לו "חמוד תרגע ותחשוב מחשבות טובות" באתי ללכת ואז הסתובבתי ואמרתי לו "שמע זה פעם אחרונה שאני רואה את זה נכון?!" והוא כזה "כן כן אני נשבע!" חחחחחחחח
 
טוב תקשיבי...

קודם כל אני לא רוצה לתקוף, ואולי זה ישמע כאילו אני מנסה לרדת עליך או משהו אבל אני אנסה לעשות ביקורת בונה.(וזה יהיה קשה כי תמיד יוצא לי אחרת.) לפעמים בכל מיני הודעות שלך את כותבת שאת מרביצה לאנשים וכל מיני כאלה, אז זה נראה כאילו את מנסה להיות "מגניבה" כזאת שמרביצה, והולכת מכות על כל אחד שאומר לך "פריקית" אני חושבת שזה די טיפשי ומיותר לכתוב את זה בפורום... את בכיתה ז' ואחלה את אוהבת את מי כמיקל רומאנס האלה, ואת שמה שחור, ואת שמה עיפרון שחור, ואת נורא שונאת שקוראים לך פריקית.. אבל האמת שזה יוצא כאילו את רוצה להיות בכוונה כזאת, וכאילו את נהנת מזה שאנשים קוראים לך פריקית ואחר כך מתלהבת נורא שהרבצת לאיזה אחד. מקווה שלא יצא תוקפני ומתנשא מידי... אבל זאת דעתי. ומצטערת אם יצאתי בוטה.
 

mafakit

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifיאללה מכות!!../images/Emo3.gif

טוב.. את קראת את החפירות שלי.. אז אני חייבת לקרוא את שלך!!
מגניב.. ככה להרביץ לאחרים
פשוט אצלנו כל אחד שאת רק נוגעת בו הולך ומלשין למנהלת..
ולא רק את לובשת שחור! והולכת עם חולצות של הלהקות שאת אוהבת! [אני לא אוהבת להתאפר פשוט..
] וגם אני שומעת רוק! כן.. וגם לי יש כמה שקוראים לי פריקית [יותר נכון הילד הגמדון שיושב לידי בכיתה.. רואה אותי עם הניטים והלק השחור ואז הוא אומר "פריקית" ואז אני לא מתייחסת ושוב "פריקית" אבל לא נורא.. אני יודעת איך להשתיק אותו
]
 

mafakit

New member
לא שזה מגניב.. פשוט יש כאלה שדורשים את זה..!

כאלה שהם קרציות ועושים דווקא.. צריך לחנך אותם..
 
ולמה אי אפשר "לחנך" אותם במילים ובהסברים?..

אני לא מבינה את הקטע שאם תרביצי למישהו ותכאיבי לו אז פתאום הוא לא יהיה קרציה?..
 

mafakit

New member
נכון שצריך לדבר ולהסביר ולא ישר להרביץ..

וכל הדברים האלה של ערוץ הילדים..כן.. אבל זה לא עובד..! כי אם יש מישו שמציק לך ואת אומרת לו שזה מריע לך ומרגיז אותך אז הוא ימשיך! כי הוא יודע שזו הנקודת חולשה שלך [במיוחד אם זה ילדים בגיל שלי שמטרת חייהם זה להציק ולעשות דווקא!] אז צריך פשטוט לקום ולהראות להם עם מי הם מתעסקים.. ואז הם יבינו שלא כדאי להם להרגיז אותי..
 

mafakit

New member
סלחתי..../images/Emo3.gif../images/Emo9.gif

את יכולה להסביר לי מה הדעה שלך בנושא..? כי לפי מה שהבנתי את רואה שהכל יכול להיות ורוד [שזה צבא מזעזע..
] ושהעולם יהיה טוב ושכולנו נהיה נחמדים ולא יהיה פשע ואלימות וסמים ועישון ומלחמות.. אז זה לא עובד ככה.. אם אני לא ייתן את הכאפה הזו למישו זה לא יגרום לשאר העולם.. יודעת מה.. זה לא יגרום לאחרים בשכבה שלי להפסיק..
 
חחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

סליחה זה ממש אבל ממש הצחיק אותי. דבר ראשון כותבים *צבע חמודה, ויש הבדל ענק בין צבא לצבע. זה א'. אני ממש אבל ממש לא חושבת שהכל יכול להיות "ורוד" את אפילו לא מכירה אותי... :S אף אחד לא אמר שכולם יהיו נחמדים כי זה כל כך לא הגיוני, אני פשוט לא חושבת שמכות זה פתרון הגיוני. כאילו מה הקטע להרביץ למישהו ולפצוע אותו פיזית בשביל שהוא לא יפגע בך למשל מילולית? וברור שאי אפשר שלא יהיו פשע אלינות סמים ועישון. אבל אני אומרת, את ילדה בערך בת 14(לפי הכרטיס האישי) ואני חושבת שאם את יכולה לא להרביץ לאחרים בגלל שמשהו לא נראה לך ולפתור את זה בדרך הרבה יותר יעילה זה עדיף. וכדאי להתחנך טוב יותר.. בשביל מה להוסיף את זה לכל מה שיש בעולם? בכל מקרה, נראה לי שאת הולכת עם הראש בקיר וכל מה שאני כותבת לא מעניין לך את קצה הציפורן. שיהיה לך אחלה יום..
 

I L O V E MCR

New member
זה מעניין וטוב לדעת שאנשים מגיבים.../images/Emo129.gif

זה שאני ככה זה לא אומר שאני לא יקרא את מה שאת כותבת.
 

mafakit

New member
חחחח.. אשכרה כתבתי צבא.. חח.. בטעות..

מהירתי..
שמעי זה לא שזה לא מעניין אותי.. את צודקת בכל מה שאת אומרת..ואני מסכימה שלא צריך לפתור הכל במכות.. אז יכול להיות שאני לא מצליחה להגיע למצב הזה שאני פותרת את הבעיות במילים.. לא יודעת.. אצלי זה פשוט לא עובד..
 
זאת גם התקדמות../images/Emo3.gif

תנסי להגיע למצב כזה, תאמיני לי שזה יותר טוב.(וגם אני הייתי במקום שרציתי לפתור הכל במכות, אומנם זה היה לפני איזה 7 שנים אבל בכל זאת השתנתי והתבגרתי.)
 

mafakit

New member
בעוד 7 שנים גם אני אתבגר.. ../images/Emo13.gif

טוב.. ננסה.. אבל אני לא מבטיחה שהוא לא יקבל ממני כאפה!!
[זה היה בצחוק.. אל תיקחו הכל ללב.. פשוט אי אפשר להבים ציניות בהודעות כאן..
]
 
אמ... האמת שלא נסחפתי עד כדי כך.

כלומר בגן אמא שלי אמרה שהייתי נורא אלימה(וזה היה לפני 8 שנים.) ושכל פעם שעיצבנו אותי הרבצתי, וכן אחר כך גם הרבצתי הרבה אבל לא כל כך הרבה כמו בגן.. כלומר שעם הזמן כבר פחות ופחות הרגשתי צורך לתת מכות למישהו שמרגיז אותי ולפתור סכסוך במכות... זה פשוט התחיל לפני 7 שנים בערך או משהו.
 
למעלה