בהמשך לשרשור של אורן על הנשים הרוסיות...

lEchoesl

New member
פטריארכליות זה דבר שפוגשים במשפחות מטומטמות

עם דעות קדומות שאישה היא זבל ובלה בלה... כאילו שהאישה לא יכולה להחליט מה טוב בשבילה...... הקטע הוא! כזה...... ברוסיה חופשת לידה פאקינג שנה וחצי [אסון?] ויש נשים שיושבות שם 3 שנים! ועכשיו תחשבו מה יכולה להיות העצמאות שלהן? זה פשוט. אם את רוצה 2 ילדים [או יותר] ברוסיה תשבי 3 שנים בבית או מה שקורה בפועל 6 שנים [אם את אמא לשני ילדים]. אתם מבינים? עכשיו עוד משהו גבר משתכר יותר. זה לא הוגן. יש גם הרבה מאוד תשומת לב בערוצים הפדרליים לכול מה שקשור לאישה. איך אישה צריכה להיראות. למשל מה שהכי מעצבן אותי זה שלמשל במספר תוכניות זורקים לאוויר דעות "וואי אבל את אישה, אישה צריכה להיות ככה וככה." או למשל אתם מכירים את התוכנית הנוראית הזאת בואו נתחתן? המנחות מרתיחות אותי. פתאום באה אישה [למצוא חתן] ואז חצי מהדיון זה על איך הן נראות ומה הן צריכות לעשות בשביל למשוך גבר.
 
על זה בדיוק חברות הקבוצה מדברות...

אני כבר מזמן הפסקתי לצפות בערוצים הרוסיים אחרי אפיזודה קצרצרה (רציתי לשפר את רמת הרוסית שלי), ואם אני עוד מדליק ערוץ רוסי כלשהו פעם ב-, אז זה רק דוז'ד משום שהתכנים שם הם רציניים ומעמיקים. אי לכך, אני לא ממש יודע מה בדיוק משדרים שם כרגע ומסתמך על אלו שכן צופים ומעדכנים את השאר. בתוכנית "בוא נתחתן" צפיתי כמה פעמים והיא אכן רדודה להחריד. גם בתוכנית ששודרה אחריה, "שידברו". אפילו בערוץ 2 לא יורדים כל כך נמוך וישנה "הרשות השנייה", "המועצה לשלום הילד" וכו' שבמקרה הכי גרוע אפשר להתלונן אליהם. נראה שברוסיה הכל פרוץ ואין שום גבול שאותו אסור לעבור. הייתה תוכנית שבה גבר חבט באגרופיו על פניה של אישה, והנשים שהיו בקהל גינו דווקא אותה בכך שהיא "התגרתה" בו כביכול ו"הביאה זאת על עצמה" לכאורה.
 

lEchoesl

New member
אבל מה זה קשור לרוסים? מה זה קשור בכלל לרוסיה. מה חסרה

פטריארכליות בישראל? או תוכניות עם דעות קדומות בישראל [כך לדוגמא את היפה והחנון].
 
המצב ברוסיה חמור פי כמה וכמה מזה שבישראל...

ברוסיה כל שנה נרצחות 15.000 נשים, פי 750 יותר מאשר בישראל (בשקלול הכללי). כמעט מחצית מנשות רוסיה (47%) איבדו את בתוליהן באונס. כל יום 36 אלף נשים רוסיות חוטפות מכות מבני הזוג שלהן. בישראל נשים יכולות להתקדם בעזרת הכישורים שלהן ואפילו זוכות לאפליה מתקנת, ברוסיה האישה היא "מוצר צריכה" ונאלצת לפלס את דרכה קדימה בעזרת המיניות שלה. כמה נשים רוסיות יש בפרלמנט הרוסי? כמה נשים רוסיות נמצאות במקום שבו מתקבלות החלטות הרות גורל לגבי המדינה שבה הן חיות? למה הדרישה הבסיסית של נשים רוסיות מגברים זה שלא ירימו עליהן ידיים? הרי זה משהו שצריך להיות מובן מאליו. זו בכלל לא צריכה להיות דרישה. יש רוסיות שממש הפנימו את הדיכוי והאלימות כלפיהן, וכאשר רוסיות אחרות נתקלות באותה אלימות, הן מגבות את הגברים ומאשימות את הנשים. "אם נאנסת, סימן שרצית את זה אחרת היית צריכה להתנגד בכל הכוח". "אם לא היית יוצאת לבדך בלילה, לא היו אונסים אותך".
&nbsp
מעמד האישה ברוסיה מאוד נמוך, וכל מי שיכולה מתחתנת עם 'זר' (иностранец) ומהגרת למקום יותר ידידותי למין הנשי.
 

lEchoesl

New member
וואו כאלה שטויות. וואו. מאיפה הבאת את זה. וואו

תקשיב אתה ממש אבל ממש מגזים ומתבלבל בין מה שמראים בתוכניות שם ובין מה שקורה בפועל. זה שטויות מעוותות! ונכון שבתוכניות יראו את המקרים הכי ההזויים כי זה מוסיף לרייטינג. מי רוצה להסתכל משהו שגרתי? אז מחפשים סיפורים הזויים על איזה משפחה מפגרת. 47% נאנסות??? זה כמובן שטויות במיץ עגבניות. בקיצור אתה מושפע.
לגבי הדעות הפרמיטיביות, כמו שאמרתי זה מאפיין או משפחות מפגרות או תוכניות טלוויזיה.
אחוז האלימות בארה"ב הרבה יותר גבוה מרוסיה למשל, אבל כמובן שזה לא מעניין אף אחד פה. כי כול הקטע זה להוציא את רוסיה בצורה הכי מלוכלכת שיש. אם העולם הנאור [במרכאות כפולות בריבוע] מדכא נשים, מה אפשר לצפות מתרבויות יותר מסורתיות?
 
בבקשה:

https://tvrain.ru/teleshow/fishman_...shman_o_dopustimom_v_rossii_i_amerike-377456/
&nbsp
Можно смеяться и над мировым теннисом, и над авторами ролика в ютьюбе, но хорошо смеется тот, кто смеется последний. Ежегодно от домашнего насилия в России гибнут 15 тысяч женщин, потому что они слабее мужчин.
&nbsp
האם מיכאיל פישמן וערוץ דוז'ד משקרים?
&nbsp
"В переходное время в России конфликты в семье обострились и повлекли за собой нарастание насилия. По сведениям Международной Амнистии, каждый день в России избиваются своими мужьями или сожителями 36 тысяч женщин и каждые сорок минут одна женщина умирает в результате этих избиений. Но государство не может ее
защитить, потому что считает, что это не его дело
&nbsp
"36 אלף נשים חוטפות מכות כל שעה, וכל 40 דקות נרצחת ברוסיה אישה אחת מאלימות כלפיה מצד בעלה או בן זוגה".
&nbsp
http://www.psdp.ru/rights/71962601
&nbsp
בעודנו מדברים נרצחה עוד אישה ברוסיה. עד שתגיבי לי יירצחו עוד כמה נשים לפחות. את בטוחה שהיית רוצה לחיות במקום כזה? כמה נשים שפויות ברוחן ובנפשן היו רוצות לחיות במקום כזה? פרט למעשי הרצח והאלימות כלפי נשים ברוסיה, מה הסיכוי שלהן למצוא בן זוג ראוי שלא שותה, לא מכה, לא מתבטל, לוקח חלק משמעותי בעבודות הבית ובגידול הילדים? האם ברוסיה יש בכלל שאיפה ליצור שוויון הזדמנויות? האם ישנה שאיפה ליצור שוויון זכויות? למה הדרך היחידה של נשים רוסיות רבות כל כך לצאת מהעוני ולהתקדם בחיים, היא ע"י מציאת ספונסר עשיר שיממן אותן? למה אימהות רוסיות ברוסיה מפמפמות לבנות שלהן מגיל ינקות שהדבר החשוב ביותר זה להיות יפה ומטופחת כדי למצוא בעל מבוסס? למה הן לא אומרות לבנותיהן שהן יכולות להגיע לאן שתרצנה בעזרת השכל והכישורים האינטלקטואלים שלהן? למה מעודדים נשים רוסיות להתבטל בפני הגבר ולא להביע את דעתן? למה כל מי שטס לגוש המזרחי, בין אם גבר או אישה, חוטף את שוק חייו ורק מחכה לחזור לארץ?
 

lEchoesl

New member
חחחח בן זוג ראוי זה, זה שנותן להן מכות במצרים או בירדן?

וואו היא החליפה איבן במוסטפה. מבריקה! הבעיה היא בשריטה שיש לאותן הנשים בראש. נשים האלה בעצמן מחפשות מישהו כזה! . כמו שאני אומרת מי שמחפש, מוצא
למי אכפת מזונות למכירה? [ומאימהות שלהן שהן זונות בפנסיה]. נשים כאלה מביאות על עצמן את הצרות שלהן. אבל חוץ מזה, הערוץ הזה מושחת ומעוות כול כך, אנטי רוסי ברמות.
 
אנחנו מדברים על רוסיה או על מצרים וירדן?

בואי נשווה לדאע"ש ונסגור את הדיון. האם רוסיה מתיימרת להיות כמו המדינות המפותחות או כמו מדינות העולם השלישי שבהן אין שום זכויות לנשים, לילדים, לנכים וכו', שבהן תולים הומואים על עמודים, שבהן רודפים מיעוטים דתיים, שרמת החיים בהן נמוכה מאוד וכל אדם שיש באפשרותו בורח מהן. האם לשם רוסיה חותרת? לא חשבת שאולי הנשים האלה הגיעו מרקע כל כך קשה שלא הייתה להן אפשרות לבחור במשהו טוב יותר? אם הן חטפו מכות בילדותן, הן עלולות שזה הגיע להן וככה צריך לחנך ילדים. אם אבא שלהן היה שיכור או בכלל לא היה שותף בגידולן, איזו דמות-אב או דמות-גברית תהיה להן בראש? הן הרי לא יודעת בכלל מהם חיי משפחה נורמליים שבהם יש אבא, אמא וילדים. פוטין סיפר על חייו בקומונלקה בילדותו, שבאחד החדרים הסמוכים חיה משפחה יהודית. כיוון שהוריו של פוטין עבדו כל היום והוא היה תמיד לבד, המשפחה היהודית הזמינה אותו אליהם. הוא סיפר עד כמה הוא נפעם שהכל זרם שם על מי מנוחות, שהאבא כיבד את האמא, שלא היו צעקות, מכות, גידופים וקללות. כל זה היה חדש לו. הוא לא הכיר בכלל דמות-גבריות כאלה. מאוחר יותר, כשהוא התמנה לסגנו של ראש העיר של סנט-פטרבורג, הוא קידם את הקמתו של בית ספר יהודי, למרות ששר החינוך דאז שהיה ממוצא יהודי העדיף להימנע מכך כדי לא למשוך כלפיו אש מצד האנטישמים.
&nbsp
גם אין ספור נשים רוסיות, עוד בתקופת בריה"מ, תמיד התיימרו להתחתן עם גברים-יהודים כי ידעו שהללו נותנים כבוד לאישה, אוהבים את הילדים, מביאים את הפרנסה הביתה ולא שורפים אותה על שתייה חריפה. הגברים היהודים היו מה שנקרא "family oriented" - טיפוסים משפחתיים. רבים מאוד מהגויים הרוסיים והאוקראינים היו ההיפך הגמור.
&nbsp
בקשר לדוז'ד, זה הערוץ הטוב ביותר שיש היום בשפה הרוסית. יש בו הרצאות מחכימות שמעמיקות על הידע ומרחיבות את הדעת, יש בו סרטים דוקמטריים, יש בו אפילו הופעות של להקות רוסיות. הוא מיועד לאנשים אינטליגנטיים, ביקורתיים וחקרניים שמסרבים להיות חלק מהעדר ולהשתחוות לצאר הרוסי ו.ו הראשון. הערוצים הפדרליים מצד אחד שוטפים את המוח נגד אמריקה, המערב, ההומוסקסואלים, "גיירופה" וכו', ומצד שני מאסיבים את המוני הרוסים בבידור זול להחריד שמטרתו לטמטם את מוחם עוד יותר ולמנוע מהם לצאת לרחובות ולדרוש שינוי.
&nbsp
איכות החיים ברוסיה נמוכה מים המלח, הגברים שם מתפגרים לפני גיל 60, אין להם שום אופק ושום עתיד, אז מה שנותר זה לשמוח ש"קרים-נאש" ו"הראנו לאמריקוסים האלה מאיפה משתין הדג".
 

lEchoesl

New member
זאת שאלה רצינית? בן הזוג שלי בכלל לא בחור דומיננטי

ובטח שלא אלים ובטח שלא מחפיץ. אלי דיבר על נשים שמחפשות לברוח מגברים רוסיים כי הם אלימים. אני אומרת לו שזה שטויות במיץ עגבניות. הן בכלל לא מחפשות לברוח מגבר אלים [להיפך הן מחפשות אותו רק בחוץ לארץ במדינות חמות ששם דורסים את הנשים גם ככה]. לא אכפת להן שיכו אותן רק שזה לא יהיה איבן אלא מוסטפה כי מוסטפה זה נשמע מגניב [ממש לא]. אז שאלתי מה ההבדל? הרי התוצאות אותן התוצאות.
 

Astroo

New member
מי אמר שמוסטפה בהכרח אלים?

זה בד"כ איזה סטודנט לרפואת שיניים.
 

lEchoesl

New member
לא דיברתי על אלה שהכירו בלימודים. דיברתי על אלה

שנוסעות לחופשה במצריים [או מכירות באינטרנט גברים מירדן ואפילו סוריה ולבנון] מכירות שם על החוף איזה מוסטפה ונשארות שם.
 

Astroo

New member
ואת הגעת לישראל והכרת איזה משה

מה ההבדל? האם מוסטפה נחות ממשה? שניהם ממוצא מזרח תיכוני.
 

lEchoesl

New member
אני היכרתי מישהו שחיי בחברה הישראלית כמו אני

לא הגעתי לפה בשביל להכיר מישהו כזה בכוונת תחילה. וחוץ מזה, החבר שלי בכלל לא מזרחי.
 

Astroo

New member
כל מי שנולד בישראל הוא מזרח תיכוני

ומה רע בלהגיע למקום כלשהו כדי להכיר בן זוג? חוץ מזה, לדעתי רוב הזוגות "ערבי/רוסיה" הכירו ברוסיה, במהלך הלימודים של "הערבי".
 

lEchoesl

New member
כי רוב הסיכויים שיצא מזה משהו הוא אפסי

אני חושבת שכול אחד צריך לחפש בן זוג מרקע דומה. ההשוואה שלך לא במקום. כי כול מי שגדל או נולד פה, יש להם איזשהו רקע משותף. בטח שלא להכיר מישהו מוסלמי. אתה יודע ששם אם אישה מתגרשת הילד נשאר אצל האבא?
 

Astroo

New member
נאה דורש, נאה מקיים

איזה רקע משותף יש לך עם יליד הארץ? את עולה חדשה, עלית בשנות ה-2000.
 

lEchoesl

New member
אני עוד מעט 11 שנים בארץ, למה שלא

יהיה לי רקע משותף עם צבר? למדתי פה ביסודי, בחטיבה, בתיכון...... אני משרתת בצבא [כמוך]. אני מדברת בעברית [כמוך] ואני מתעניינת במה שמתרחש בארץ [כמוך]. לא עליתי אתמול בערב [כמו שאתה לא]. לא עליתי לפה בגיל 40, אלא בגיל 10 [כמעט כמוך].
 

Astroo

New member
איזו גישה אני צריך ללמוד?

לדרוש מאחרים משהו שאינני מקיים בעצמי?
 
למעלה