בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,

מצב
הנושא נעול.
בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
 
קו 144, קרית אתא - אוניברסיטה

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
קו 144, קרית אתא - אוניברסיטה
1:09 לכל כיוון.

 
קו 27 נוסע דרך כביש חדש בין יגור לקרית אתא

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
קו 27 נוסע דרך כביש חדש בין יגור לקרית אתא
שלא ידעתי שנפתח!
זמן מקצה לקצה: 47 דקות.

 
את המסלול של קו 14 בקרית ביאליק אני לא מצליח להבין.

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
את המסלול של קו 14 בקרית ביאליק אני לא מצליח להבין.
נראה כאלו יש לו מסלול סיבובי קצר מאד מהקריון עד רחוב התל וחזרה. לא ברור.
 

נתנאל531

Well-known member
ל־137 סיבוב קצר בעומק קרית חיים מערבית

קו 137 קרית ים - אוניברסיטה
1:10 לכל כיוון.
ל־137 סיבוב קצר בעומק קרית חיים מערבית
לאחר שהחל בסיבוב בקרית ים ג' וב', הקו יוצא לשדרות ירושלים בסמוך למרכז ניצן, ואז נכנס בחזרה פנימה לקרית חיים מערבית (רחוב זלמן ארן) דרך רחוב מח"ל-סולד (לרחוב שני שמות שונים בשני כיוונים שונים, מאחר ושוכן ברשויות מונציפליות שונות), שאותו הוא מסיים בצומת 'המזרקה' (ורבורג / דגניה / אחי-אילת / האיצטדיון).
&nbsp
אאל"ט זה ממש שחזור מדוייק של מסלול הנסיעה ההסטורי של קו 58 בעבר הרחוק, שעשה סיבוב בקרית חיים מערבית בטרם יצא לכיוון חיפה.
 

scooby5

New member
58א

ל־137 סיבוב קצר בעומק קרית חיים מערבית
לאחר שהחל בסיבוב בקרית ים ג' וב', הקו יוצא לשדרות ירושלים בסמוך למרכז ניצן, ואז נכנס בחזרה פנימה לקרית חיים מערבית (רחוב זלמן ארן) דרך רחוב מח"ל-סולד (לרחוב שני שמות שונים בשני כיוונים שונים, מאחר ושוכן ברשויות מונציפליות שונות), שאותו הוא מסיים בצומת 'המזרקה' (ורבורג / דגניה / אחי-אילת / האיצטדיון).
&nbsp
אאל"ט זה ממש שחזור מדוייק של מסלול הנסיעה ההסטורי של קו 58 בעבר הרחוק, שעשה סיבוב בקרית חיים מערבית בטרם יצא לכיוון חיפה.
58א
 

נתנאל531

Well-known member
58א פעל גם בשנים האחרונות

58א פעל גם בשנים האחרונות
עד ראשית שנות ה־90 המסלול הקבוע של קו 58 היה דרך רחוב זלמן ארן בקרית חיים מערבית, לאחר מכן בוטל הפיתול וקו 58 נסע במסלולו של 59 על שדרות ירושלים ממרכז ניצן ועד לסיומם בצומת המזרקה.
&nbsp
בינתיים שמתי לב לבעיה קטנה בקו 137 החדש, במסגרת החלפת קו 59 ההיסטורי במטרונית + קו 23, בוטלו 2 תחנות אוטובוס על שדרות ורבורג, מאחר ו־23 נכנס לתוך קרית שמואל כדי לאסוף ולהוריד נוסעים בתחנת הרכבת המכונה 'קרית מוצקין' ולא עבר שם יותר. גם קו 137 החדש מדלג על התחנה הראשונה מאחר ונוסע דרך זלמן ארן, אך הוא כן מגיע לתחנה השניה (הסמוכה לתחנת המטרונית 'מחל/סולד'). אבל לא מתוכננת לו עצירה שם משום מה. גם בכיוון ההפוך ישנו דילוג אלגנטי על תחנת 'ירושלים / רוברט סולד', והתוצאה - פער גדול מדי (כ־800 מ') בין התחנות הסמוכות לרחוב הים התיכון, לבין התחנות על רחוב זלמן ארן.
 
קו 10

בהמשך לשרשור על הקווים החדשים בקריות ובחיפה,
במפות גוגל כבר אפשר לראות את מסלולי הקווים אם מחפשים מסלולים לתאריכים מה-29/11 ואילך.
קו 10
הייתי צריך לעשות שני חיפושים כדי לראות את המסלול המלא שלו. חיפוש ראשון מוויז'ניץ לבני ציון, חיפוש שני מבני ציון לוויז'ניץ.



 
פשוט מאוד

קו 10
הייתי צריך לעשות שני חיפושים כדי לראות את המסלול המלא שלו. חיפוש ראשון מוויז'ניץ לבני ציון, חיפוש שני מבני ציון לוויז'ניץ.
פשוט מאוד
מהדר כמו מסלול קו 28 או 37 עד וינגייט ופניה שמאלה לרחוב לאון בלום ומשם ימינה לרחוב רבי עקיבא.
 
קו 434 חוזר להיות פעיל

קו 434 חיפה - טבריה דרך הקריות
ארוך בחמש דקות מקו 430.
קו 434 חוזר להיות פעיל
לאחר כ-27 שנה של הפסקת פעילות.
קו 434 של אגד המקורי נסע במסלול מחיפה מרכזית בת גלים לעפולה דרך נהלל ומשם לבית שאן ומבית שאן דרך מנחמיה לטבריה. וחזרה.
 

mister K

New member
רק המספר חוזר לשימוש. הקו ההיסטורי היה שונה לחלוטין

קו 434 חוזר להיות פעיל
לאחר כ-27 שנה של הפסקת פעילות.
קו 434 של אגד המקורי נסע במסלול מחיפה מרכזית בת גלים לעפולה דרך נהלל ומשם לבית שאן ומבית שאן דרך מנחמיה לטבריה. וחזרה.
רק המספר חוזר לשימוש. הקו ההיסטורי היה שונה לחלוטין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה