Ccyclist
Well-known member
הקצה הצפוני הוא בנהריה, אין ייצוג לקו כרמיאל.
ההערה במקומה כי שכחתי את הקו לכרמיאל, והוא אמור לצאת מזרחה מתחנת ההחלפה הצפונית ביותר (ק. מוצקין, סוף פרברית חיפה). פרברית חיפה מיוצגת כפי שהיא ללא ספקולציה על הארכת הקו למרות שהגיוני שאם לגוש דן תהיה מערכת פרברית אפשר לדבר על מערכת פרברית בצפון (נהריה / ק. מוצקין , כרמיאל, בית-שאן / עפולה) כך שתדירות הרכבות מצפון לחיפה לא תוגבל ע"י קיבולת המסילות מחיפה לגוש-דן.
מדובר בשידרוג למפה ישנה (מצורפת) המייצגת את עיקרון פיצול הרשת בין חטיבה ארצית לפרברית, ועיקר הדגש הוא על הפיצול בין מערכת ארצית למערכת פרברית בגוש דן.
תחנת ההחלפה השניה מלמעלה מייצגת את תחנות חיפה, והקו המתפצל ממנה הוא רכבת העמק בגירסה ארצית (כחול) ופרברית (כתום).
הקצה הצפוני הוא בנהריה, אין ייצוג לקו כרמיאל.מהי תחנת ההחלפה הצפונית ביותר במפה שלך?
קרית מוצקין, עכו או נהריה?
מצד אחד הקווים ממשיכים מצפון לתחנת ההחלפה, אז כנראה לא מדובר בנהריה.
מצד שני הקווים לכרמיאל מתפצלים דרומית לתחנת ההחלפה, אז זו לא קרית מוצקין.
האם באמת התכוונת לתחנת עכו?
מדוע שתחנת נהריה לא תהיה חלק מהקו הפרברי של מטרופולין חיפה?
והיכן מסילת העמק במפה הזו?
ההערה במקומה כי שכחתי את הקו לכרמיאל, והוא אמור לצאת מזרחה מתחנת ההחלפה הצפונית ביותר (ק. מוצקין, סוף פרברית חיפה). פרברית חיפה מיוצגת כפי שהיא ללא ספקולציה על הארכת הקו למרות שהגיוני שאם לגוש דן תהיה מערכת פרברית אפשר לדבר על מערכת פרברית בצפון (נהריה / ק. מוצקין , כרמיאל, בית-שאן / עפולה) כך שתדירות הרכבות מצפון לחיפה לא תוגבל ע"י קיבולת המסילות מחיפה לגוש-דן.
מדובר בשידרוג למפה ישנה (מצורפת) המייצגת את עיקרון פיצול הרשת בין חטיבה ארצית לפרברית, ועיקר הדגש הוא על הפיצול בין מערכת ארצית למערכת פרברית בגוש דן.
תחנת ההחלפה השניה מלמעלה מייצגת את תחנות חיפה, והקו המתפצל ממנה הוא רכבת העמק בגירסה ארצית (כחול) ופרברית (כתום).